וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח את אשתו במכות פטיש

נתיב נחמני

17.4.2008 / 11:39

תושב בת ים בן 58 נאשם בסדרת מעשי אלימות כלפי אשתו. בין היתר שלף סכין לעברה, ושרט תוך כדי את בתו שניסתה לגונן על האם

תושב בת ים בן 58 נאשם היום (חמישי) בניסיון רצח של אשתו, באלימות כלפיה ובאיומים על חייה ועל חיי אביה. כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב מגולל מסכת של מעשי אלימות ואיומים בהם נקט הנאשם נגד אשתו. אחד מסעיפי האישום מתאר ניסיון רצח לפני כעשרה ימים, כאשר האישה שבה לבית המשפחה בשעות הערב. בבית חיכה לה הנאשם כשהוא כועס ועצבני, יחד עם בתם בת ה-11 ואביה של האישה. האישה נכנסה מיד לחדרה של הבת על מנת להרגיע אותה נוכח התנהגותו של אביה.

בן זוגה ניגש אליה, ואמר לה: "היום יהיה היום האחרון שלך, הכל יתקיים בדיוק איך שאמרתי" – איים, כשהוא מתכוון לאיומים שהשמיע באוזניה בעבר. אז שלף סכין, התקרב לאשתו, ושרט בטעות את בתו שניסתה לגונן על אמה בגופה.

אז משך הנאשם את אשתו בשערותיה וגרר אותה לחדר השינה. כשהוא מסריט אותה במצלמת וידאו הורה לה למסור הצהרה, לפיה כל כספה יועבר לידיו, והכריח אותה להתפשט כהוכחה לכך שאין על גופה סימני חבלה.

בתום המעשים ביקשה האישה מאביה להזמין משטרה. הבעל, בתגובה, לקח לידיו צינור והיכה אותה כשהוא צועק: "גם ככה אני אשב בכלא כי תתלונני נגדי, אז אני אגמור אותך. את לא תחיי". לאחר מכן שלף פטיש והיכה את האישה בראשה. תוך כדי שהנאשם היכה את אשתו, נכנסו השוטרים לדירה, עצרו אותו והזמינו ניידת מגן דוד אדום שפינתה את האישה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully