וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אם הכתה את בתה ומנעה ממנה אוכל

נתיב נחמני

17.4.2008 / 10:39

תושבת תל אביב, בת 49, מואשמת כי התעללה פיזית ונפשית בבתה בת ה-15 ואסרה עליה לדבר עם אביה ואחיותיה

עוד כתב אישום נגד הורה מתעלל: הפעם נגד תושבת תל אביב, אם לשלוש בנות. לפי כתב האישום, שהוגש נגדה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, האם נהגה להתעלל פיזית ובעיקר נפשית בבתה בת ה-15 ואף הסיתה את שתי אחיותיה בנות ה-17 וה-7 נגדה.

מכתב האישום עולה, כי האם נהגה להכות את בתה. כך, למשל, באחד המקרים נטען שהיא גררה את בתה בצווארון חולצתה בכל הבית, עד אשר גרמה לה לאבד את ההכרה. מלבד מקרי אלימות, מואשמת האם בכך שלא דאגה לרווחת בתה. בכתב האישום נטען, כי האם מנעה מהילדה מזון ושתייה במשך מספר חודשים, בזמן שאחיותיה ואביה נהנו מבישולי האם. בנוסף, נאלצה הילדה לכבס את בגדיה בעצמה.

עוד נטען בכתב האישום, כי האם אסרה על הילדה לדבר עם אביה ואף מנעה מאחיותיה לדבר עמה. בנוסף לחרם שהנהיגה האם נגד בתה בתוך המשפחה, נטען שהיא בודדה את הילדה חברתית משאר העולם, בכך שאסרה עליה לשוחח בטלפון. היא ושתי בנותיה האחרות נהגו לסנן את השיחות שהיו מיועדות אליה.

במקרה אחר נאשמת האם שאף מנעה מבתה להתפנות לשירותים, למרות הפצרותיה, עד שנאלצה לעשות את צרכיה בעמידה, בעודה לבושה.

בתוך כך, לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר כתב אישום נגד טל חביב, תושב תל אביב בן 34, בגין מספר רב של מקרי אונס ומעשי סדום בבתה בת ה-13 של חברתו לחיים. חביב נאשם כי נהג להיכנס לחדרה של הילדה ולבצע בה את מעשי הסדום, תוך שימוש באמצעים שונים. מלבד אותם מקרי אונס, שלפי כתב האישום בוצעו בביתה של זוגתו, מואשם חביב כי לקח את הילדה לפארק בדרום תל אביב וגם שם ביצע בה מעשי סדום.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully