וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי הרקטות נמשך: 8 קסאמים מאז הלילה

שי מכלוף ויהושע בריינר

17.4.2008 / 8:08

הרקטות נפלו מדרום לנתיבות, בדרום אשקלון ובשער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אתמול נפלו יותר מ-29 קסאמים

שמונה רקטות קסאם נפלו במהלך הלילה והבוקר (חמישי) דרומית לנתיבות, בנגב המערבי ובדרום אשקלון, כולן נפלו בשטחים פתוחים ולא גרמו לנפגעים או לנזק. הרקטה שנפלה סמוך לנתיבות היתה ככל הנראה מסוג "גראד".

אזעקת "צבע אדום" באשקלון נשמעה סמוך לשעה 3:30, והעירה את התושבים. מרבית הרקטות נפלו בשטח המועצה האזורית שער הנגב. קודם לכן נפלה רקטה אחת בשטח פתוח בקיבוץ ניר עם שבמערב הנגב, ורקטה נוספת נפלה במועצה האזורית אשכול.

במערכת הביטחון מוטרדים מהשתפרות הטילים שברשות ארגוני הטרור ברצועה. החשש הוא כי הטילים המשופרים עלולים להגיע למרחק של כ-20 קילומטרים עד לאופקים. "אנחנו יודעים שהפלסטינים מנסים לשפר את טווח הטילים בעזרת מומחים מאירן ולהחדיר לרצועה טילים ארוכי טווח", אמר גורם ביטחוני לוואלה! חדשות. "יחד עם זאת, אנו נערכים כבר תקופה ארוכה לאפשרות של נפילת טילים באופקים ובאשדוד, כולל התקנת מערכת "צבע אדום", שתופעל בהתאם להחלטת הדרג המדיני".

היערכות לקראת הפסח

אתמול נורו לשטח ישראל יותר מ-29 רקטות קסאם. שלוש מהן נפלו בשטח ניר עם וגרמו לנזק רב באזור. בכל המקרים לא היו נפגעים.

במהלך הלילה סיימו כוחות צה"ל את פעילותם בתוך רצועת עזה, לאחר שבמהלך היום פעלו כוחות של גבעתי בשטח הרצועה על מנת לאתר חמושים פלסטינים. אתמול לפנות בוקר נהרגו שלושה מחיילי גבעתי מאש חמאס.

הפלסטינים דיווחו כי בתקיפות צה"ל אתמול נהרגו 19 פלסטינים, בהם תשעה ילדים, במהלך חילופי אש וסדרה של תקיפות חיל האוויר ברחבי הרצועה. צה"ל פעל לכל אורך היום ברחבי הרצועה ועסק בעיקר בסריקות בשטח התקרית, כשחוליות חבלה וכוחות הנדסה שיטחו מבנים ופוצצו אותם. הכוחות נתקלו בירי של נשק קל לכיוונם וכן במספר פצצות מרגמה. באחד המקרים תקף כוח קרקעי של צה"ל חוליית משגרים וזיהה פגיעה.

אתמול החלה המשטרה בהיערכות מיוחדת לקראת חג הפסח. המשטרה תתגבר את כוחותיה ברחבי הארץ, מחסומים יוצבו בכניסות לערים ואלפי שוטרים ומתנדבים יתפרסו במקומות ציבוריים. האבטחה בעוטף ירושלים ובקו התפר תוגבר, כמו גם הפעילות למניעת כניסת שוהים בלתי חוקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully