וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 הגיע לביקור בארץ והותקף על ידי כלב

קובי מנדל

16.4.2008 / 17:36

הילד, שהגיע מרומניה כדי לחגוג את ליל הסדר עם משפחתו, פונה במצב בינוני לביה"ח בנהריה לאחר שננשך בפניו בבית שבו התארח

ילד בן ה-4 מרומניה הותקף אחר הצהריים על ידי כלב דני, השייך לבני המשפחה שאצלה הוא מתארח במעלות. הוא הובהל במצב בינוני לחדר הניתוח בבית החולים גליל מערבי בנהריה. בניסיון החילוץ של הילד משיני הכלב, נפגעה גם סבתו, שספגה נשיכות עמוקות בידה.

הילד, אחותו הקטנה, אמם וסבתם, כולם תושבי רומניה, ביקשו לנצל את חופשת החג כדי לבקר את משפחתם בישראל ולחגוג עימה את ארוחת ליל הסדר וחג הפסח. המשפחה המארחת, המתגוררת במעלות, אספה הבוקר את ארבעת קרובי משפחתם משדה התעופה בן גוריון, ומיד לאחר מכן שבו כולם חזרה למעלות. אחרי מפגש מרגש קצר, יצאו בני המשפחה הישראלית לעבודה, והשאירו את האורחים בביתם, לנוח מהטיסה. האם הלכה לישון בחדר סמוך, בעוד הסבתא משגיחה על שני הילדים הקטנים ששיחקו בסלון עם הכלב המשפחתי.

לפתע, התנפל הכלב על הילד (4), כשהוא נוגס שוב ושוב בפניו. הסבתא המבועתת לא היססה ומיד הסתערה על הכלב בניסיון לחלץ את נכדה. במהלך המאבק הפכה הסבתא בעצמה יעד לתקיפה. היא לא ויתרה והמשיכה ללחום באומץ רב, עד שהצליחה להכות את הכלב ולגרשו. בינתיים, לשמע הזעקות, התעוררה האם משנתה והזעיקה לעזרה את השכנים, שמיהרו לדווח למשפחה המארחת.

הילד פונה לחדר המיון של בית החולים בנהריה, כשהוא סובל מחתכים עמוקים בקרקפת הראש, והוכנס מיד לחדר ניתוח לשם ניקוי הפצעים ותפירת החתכים. הרופא המנתח, ד"ר ליאוניד קוגן, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית, מסר שמצבו של הילד מוגדר בינוני ומלבד הפגיעות הפיזיות הוא סובל גם מטראומה קשה. הסבתא סובלת מחתכים בידה. השניים קיבלו חיסון, ובמקביל הועבר דיווח למשרד הבריאות. הכלב הועבר להסגר.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully