וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורל חיילי צה"ל בעזה יהיה מוות או שבי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.4.2008 / 13:04

חמאס נטל אחריות להרג 3 חיילי צה"ל הבוקר, וחשף את פרטי הפעולה, בה הוטמן מארב לחיילים. "נמשיך לבצע פעולות נגד הכיבוש"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נטלה אחריות להרג שלושת חיילי צה"ל הבוקר (רביעי)ברצועת עזה. דובר הזרוע הצבאית, אבו עוביידה, מסר כי ישראל נכשלה בפעולותיה בשטח, ולאור זאת היא מהדקת את המצור על העם הפלסטיני ברצועה ומפסיקה את אספקת הדלק אליה. בחילופי אש עם חיילי צה"ל נהרגו הבוקר ארבעה פעילים של הזרוע הצבאית של חמאס, בנוסף לפעיל בכיר בג'יהאד האיסלמי שנהרג אתמול בלילה.

בכרוז שפרסמה הזרוע הצבאית של חמאס נמסר כי הארגון ימשיך להיאבק בכוחות צה"ל. "נמשיך לבצע עוד פעולות רבות נגד הכיבוש ונמשיך להציב מארבי מוות נגד חייליו הפחדנים. לחיילי צה"ל הנכנסים לרצועה יש ארבע אפשרויות: להיהרג, ליפול בשבי, להיפצע באורח קשה או ללקות במחלה נפשית".

דובר הזרוע הצבאית, אבו עוביידה, חשף את פרטי הפעולה, במהלכה נהרגו שלושת חיילי צה"ל. לדבריו, שתי חוליות של הארגון, המורכבות משמונה פעילים בכל אחת, הציבו מארב לכוחות צה"ל. אחת החוליות התקרבה לעבר הגדר על מנת לפתות את החיילים להיכנס לרצועה. לאחר שהחיילים נכנסו לשטח הפלסטיני, פתחה החולייה השנייה באש לעבר הכוח.

בתוך כך, ארגון חמאס הודיע היום כי למרות הבטחותיו של שר הביטחון אהוד ברק, ישראל עדיין לא העבירה דלק לרצועת עזה. סגן ראש איגוד בעלי תחנות הדלק ברצועת עזה מסר כי "ברק לא מילא אחר הבטחתו – לא הוכנסו היום סולר תעשייתי או גז לבישול". כזכור, מאז יום רביעי שעבר לא הכניסה ישראל דלק לרצועה במחאה על הפיגוע בנחל עוז שבו נהרגו שני אזרחים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully