וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ של דרור אלפרון

נתיב נחמני

15.4.2008 / 17:50

הבן של יעקב אלפרון נודע בעיקר בשל יכולתו "להיעלם". היום כבר קמו לו חקיינים שמקשים על המשטרה ומופיעים כשנוח להם

אם יש משהו שזוכרים לדרור אלפרון ממגוון הפרשות שבהן נחשד, הוא כשרונו המיוחד להיעלם מעיני המשטרה לכמה זמן שירצה, ולהופיע בתחנת המשטרה רק בזמן שמתאים לו, אחרי שהמשטרה כבר בנתה תיקים לשאר החשודים. אלפרון הוא בהחלט לא הראשון שבוחר בדרך פעולה כזאת, אך היכולת שלו "להיעלם" זכתה לסיקור רחב בכלי התקשורת ונראה שיש מי שמנסה לשחזר את ההצלחה.

אדרי אלבר מתל אביב, חשוד כי פרץ לפני כארבעה חודשים יחד עם עוד שני אנשים לדירה בדרום תל אביב, ולטענת המשטרה יש בידיה צילומים מפלילים של השלושה. למרות שלא מדובר בפשע חמור, אלבר החליט להימלט. מאז המשטרה "חיפשה" אותו, כלומר, שוטרים דפקו על דלת ביתו ובתי קרוביו מספר פעמים, אך לא הצליחו לאתר אותו. נגד שני החשודים האחרים המשטרה כבר ביססה תיק, וכתבי אישום הוגשו נגדם, כך שלכאורה אלבר כבר יודע איזה ראיות המשטרה מחזיקה נגדו.

המשטרה: "מצב מאוד בעייתי"

אתמול החליט אלבר שהגיע הזמן לכניסה אלגנטית בסגנון אלפרון, ונכנס לתחנת המשטרה כשהוא כבר מצויד בתיק לתקופת מעצר ממושכת. היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. הטוענים המשטרתיים נוטים בדרך כלל להימנע מלענות על שאלות עורכי דינם של החשודים או שהם משיבים בערפול, כדי לא להסגיר את הראיות שיש בידיהם ולהימנע משיבוש החקירה. אך היום הם התקשו לשמור על חשאיות.

"אנחנו נמצאים במצב מאוד בעייתי שרווח לאחרונה. חשודים מתייצבים לחקירה במשטרה לאחר שנגד שותפיהם כבר הוגש כתב אישום", אמר לשופט אחד הטוענים הבולטים במשטרה, רס"ב יעקב ברנרד. הוא התקשה להימנע ממתן תשובות לעורך דינו של אלבר, בנוגע לחומר הראיות שבידי המשטרה, ואף ביקש רשות מהשופט שלא להשיב עליהן.

למרות העובדה שבמשך כל החקירה שמר אלבר על זכות השתיקה ובכך נמנע לכאורה מלהפליל את עצמו, קבע שופט השלום אביחי דורון שהמשטרה הציגה מספיק ראיות כדי להמשיך ולהחזיקו במעצר והורה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully