וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחר חוליית מחבלים בסיני

גידי ויניש

15.4.2008 / 17:27

כוחות הביטחון המצריים מחפשים אחר חולייה של פעילי טרור, שתכננה לבצע פיגוע בחצי האי. השבוע החמיר המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע למצרים

כוחות הביטחון המצריים פתחו היום (שלישי) במצוד אחר קבוצה של פעילי טרור בחצי האי סיני. על פי דיווחים ראשונים של סוכנות הידיעות הצרפתית, פעילי הטרור מתכננים לבצע פיגוע גדול באחד מאתרי התיירות שלאורך חופי חצי האי.

בכיר מצרי אמר כי כוחות הביטחון הקימו מחסומים ברחבי סיני ותגברו את נוכחות השוטרים במקום. "המחבלים חמושים ונוסעים בארבעה טנדרים פתוחים", הוסיף. הבכיר אישר כי חברי חוליית הטרור חשודים בתכנון פיגועים נגד תיירים מערביים בחצי האי. הוא נמנע מלציין מה מספרם המדויק של חברי החולייה.

שלשום פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע חמורה לישראלים העומדים לצאת לסיני במהלך חופשת הפסח. לפי האזהרה, רמת האיום בחצי האי המצרי היא "קונקרטית וגבוהה מאוד", בשל החשש כי יבוצעו ניסיונות לחטוף תיירים ישראלים. המטה אף המליץ "להימנע מכל ביקור שהוא במצרים ולצאת את המדינה לאלתר".

היום אמר שר הביטחון אהוד ברק כי הוא ממליץ להתייחס ברצינות לאזהרת המסע לסיני. "אני מציע לישראלים לקחת ברצינות את האזהרות שלא לנסוע לסיני בתקופה הקרובה".

לפני שבוע וחצי דיווח העיתון הממסדי המצרי "אל-אהראם", כי מנגנוני הביטחון המצריים הודיעו שהצליחו לתפוס מכונית תופת שמפעיליה תיכננו לפוצץ אותה באתרי התיירות בסיני. לפי הדיווח, במכונית נתפסו שני אזרחים סודנים שנהגו במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully