וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "המצוקה בעזה - בגלל הבחירה בחמאס"

יהושע בריינר

15.4.2008 / 14:31

במהלך טקס בשדרות האשים שר הביטחון את הפלסטינים במצבם. על המתיחות בצפון: "נמשכת הזרמת הטילים מסוריה לחיזבאללה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"המצוקה בעזה היא חלק מבחירתם של הפלסטינים בחמאס כהנהגתם. אנו רואים בחמאס אחראי לכל עימות בעזה ובבוא העת הוא יישא בתוצאות". כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק במהלך טקס הנחת אבן פינה במפעל "אלביט מערכות" בשדרות, בהתייחסו להתרעות על משבר הומניטרי ברצועת עזה.

ברק המשיך ואמר כי צה"ל פועל בתוך רצועת עזה מתוך מחויבות להבאת שקט וביטחון לתושבי האזור. "צה"ל ימשיך לעמוד על המשמר. נפעל להעמיד את כוח הרתעה של ישראל כך שבכל עימות רחב שייכפה עלינו, צה"ל ינצח באופן חד משמעי", אמר.

קודם לכן, הביע ברק דאגה מהמצב בלבנון ואמר כי החלטת האו"ם 1701, שהתקבלה לאחר מלחמת לבנון השנייה אינה מיושמת. לדבריו, "נמשך מעבר הרקטות מסוריה ללבנון ונמשכת התעצמות מואצת של חיזבאללה". ברק גם קרא למועצת הביטחון לדאוג לאכיפת ההחלטה.

ברק המליץ להתייחס ברצינות לאזהרת המסע לסיני: "אני מציע לישראלים לקחת ברצינות את האזהרות שלא לנסוע לסיני בתקופה הקרובה". אתמול הוציא המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע חמורה לישראלים, לפיה רמת האיום בחצי האי המצרי היא "קונקרטית וגבוהה מאוד", בשל החשש לביצוע ניסיונות לחטיפת תיירים ישראלים. לפי לשון ההודעה, מומלץ "להימנע מכל ביקור שהוא במצרים ולצאת את המדינה לאלתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully