וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעה חמה לחטיפות בסיני בפסח

ספי קרופסקי

14.4.2008 / 20:35

לטענת המטה ללוחמה בטרור, מומלץ להימנע מכל ביקור שהוא במצרים ולצאת מהמדינה לאלתר בשל החרפת איומי הטרור בחצי האי

המטה ללוחמה בטרור הוציא הערב (שני) אזהרת מסע חמורה לישראלים העומדים לצאת לסיני במהלך חופשת הפסח. לפי האזהרה, רמת האיום בחצי האי המצרי היא "קונקרטית וגבוהה מאוד", בשל החשש כי יבוצעו ניסיונות לחטוף תיירים ישראלים. לפי לשון ההודעה, מומלץ "להימנע מכל ביקור שהוא במצרים ולצאת את המדינה לאלתר".

באזהרת המסע נכתב כי הסיבות להחמרת האיום נובעות מהחרפת איומי הטרור בחצי האי סיני, וכי גורמי טרור השוהים במקום פועלים לבצע פיגועי חטיפת ישראלים והעברתם לרצועת עזה. "הגבול הפרוץ כיום בין רצועת עזה לסיני מקל על פעילי הטרור את התנועה מרצועת עזה", נכתב בהודעה.

ההתרעה מפני חטיפת ישראלים שיצאה הערב, מצטרפת לשורת אזהרות נוספות שהוציא המטה ללוחמה בטרור לקראת חג הפסח. לפני שלושה שבועות הוציא המטה אזהרה "כלל עולמית", ולפיה רמת האיום לתיירים ישראלים במקומות שונים בעולם היא "קונקרטית וגבוהה".

האזהרה העיקרית, המופנית לתיירים הישראלים בחו"ל, היא "להימנע ככל האפשר משהייה בריכוזים גדולים של ישראלים". כמו כן, מזהיר המטה ללוחמה בטרור מפני האפשרות כי ישראלים יחטפו על ידי ארגוני טרור.

בהודעה צוינו כמה מדינות, שלמרות שאינן מצויות תחת אזהרות מסע ייחודיות, קיים סיכון בהגעה אליהן. ברשימת המדינות הזו נמנות: תאילנד, הפיליפינים, טורקיה ואוזבקיסטן. בעת השהייה במדינות אלו, כך לפי האזהרה, יש לנקוט באמצעי זהירות מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully