וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קרית שמונה הורשע בקבלת שוחד

נתיב נחמני

14.4.2008 / 14:52

ביהמ"ש הרשיע את חיים ברביבאי ב-13 מתוך 20 העבירות בכתב האישום, בהן גם מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד

בית משפט השלום בנצרת הרשיע היום (שני) את ראש עיריית קריית שמונה חיים ברביבאי בלקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וברישום כוזב במסמכי תאגיד. סך הכל הורשע ברביבאי ב-13 מ-עשרים העבירות בהן הואשם בכתב האישום.

בהחלטתו קבע השופט תאופיק כתילי: "אני מרשיע את הנאשם בשלוש עבירות של לקיחת שוחד; בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים; בארבע עבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד; ובארבע עבירות של הגבלת הכנסות".

קמפיין הבחירות של ברביבאי, שהתמודד מטעם "הליכוד" לראשות העירייה ב-2003, נקלע לקשיים כלכליים וחובות לבית דפוס בעיר שסיפק לו שירותים. ברביבאי הורשע כי קיבל שוחד מהקבלן ואיש העסקים נחמיה בנימין ומהקבלנים שלום בתאן ואהרון אטדגי, שגם סיפקו לעירייה שירותים שונים, כדי לממן את מערכת הבחירות אותה ניהל.

בנוסף, קיבל ברביבאי תרומות שלא כחוק מאנשי עסקים וחברות והשתמש בהן לכיסוי החובות. הקבלות שהנפיק בית הדפוס נרשמו על שם התורמים כך שהצטייר שניתנו תמורת שירותים שסופקו להם. ברביבאי כפר בהאשמות נגדו אולם השופט קבע שראש העיר לשעבר העמיד עצמו במודע במצב של ניגוד עניינים.

כתב האישום בגינו הורשע היום הוגש זמן קצר לאחר שהגיש ברביבאי את מועמדותו לכנסת ה-17 מטעם מפלגת "קדימה". בעקבות זאת הסיר את מועמדותו. הפרקליטות תבקש להטיל על ראש העיר קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully