וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסו לנו מהעיניים

תמיר זוהר

16.4.2008 / 10:50

"ששטוס 2008" עשתה את הלא יאומן, והצליחה לעורר בתמיר זוהר געגועים לעודד מנשה. גם זה משהו, לא?

יכול להיות שאני סתם קשיש מעצבן, חסר רוח ילדותית, צעירה ופרועה. אפילו יש מצב שאני מקריח. מצד שני, יכול בהחלט להיות שתוכנית הדגל של הערוץ הילדים "ששטוס" יותר זקנה ומעצבנת ממני, ואפילו גרוע מכך – משעממת תחת.

שלא יהיו כאן אי הבנות - את הצפייה הקבועה שלי ב"ערוץ הילדים" הפסקתי כשקיבלתי שכל, בערך בגיל 12. כבר אז ערוץ הילדים היה כמו מורה להיסטוריה - חופר במוח, חושב שזה מעניין מישהו ועוד טוען שזה חשוב. עדיין, כלפי "ששטוס" היה איזשהו געגוע שגרם לי להתיישב ולראות אותה שוב בגרסא המעודכנת, אולי כדי לדעת מה עלה בגורלן של המורות שעפות לתוך ג'יפה.

הסתכלתי ולא יכולתי להאמין - איפה קיר הגורלות? איפה המתקנים מלאי התמימות? איפה ההנחיה הדבילית של עודד מנשה? לאן נעלמה לעזאזל התמימות?! את כל האולפן המושקע החליפו בתמונות וירטואליות שעפות על המסך והמתקנים המגניבים הפכו לתחנות עם חומר מגעיל ששופכים על ילדים. את המנחים אגב, זה מצחיק. חבל שאותי לא, והאמת: רחמים על מי שזה הופך אותו מצחוק. רק רחמים.

לפני שאתם הולכים להצביע לכיתה ד3, מה אתם חושבים? ששטוס זאת עדיין התוכנית הכי מגניבה? או שאולי היא מזעזעת כמו מלחייה? בואו לקיר הגורלות לקבוע: ששטוס - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully