וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט הבטיח אלף שוטרים, אז הבטיח

פנחס וולף

14.4.2008 / 10:24

ח"כ פינס תקף את ראש הממשלה שהצהיר כי יצרף 1,000 שוטרים, שמתוכם התגייסו רק 30. "רק נוכחות משטרתית בשטח תעזור לביטחון"

מתוך אלף שוטרים שראש הממשלה אהוד אולמרט הצהיר כי יתגייסו למשטרה, התגייסו בינתיים 31 שוטרים בלבד, ויש תקציב ל-30 נוספים בלבד: כך אישר היום בוועדת הפנים של הכנסת מנכ"ל המשרד לביטחון פנים רמי פלך.

יו"ר הוועדה אופיר פינס (העבודה) תקף את ראש הממשלה אולמרט בתגובה, "מסתבר שבהחלטה של ראש הממשלה יש יותר יחסי ציבור מעשייה. כשראש הממשלה רוצה, הוא יודע כיצד להעביר החלטות", אמר פינס. "מדובר כאן בהצהרה בלבד של ראש הממשלה אך לא בהחלטת ממשלה.

לדברי פינס, קיים מחסור של אלפי שוטרים. "אנחנו במקום מאוד נמוך בהשוואה לעולם, והממשלה לא מקצה את המשאבים הראויים כדי לתגבר את המשטרה וכך לחזק את תחושת הביטחון של הציבור", אמר. "אי אפשר לעשות עבודת משטרה דרך מסכי כי פלזמה ועבודת מטה בלבד. רק נוכחות משטרתית בשטח תעזור לביטחון".

ח"כ פינס הצהיר כי הוא ינסה לקדם את הצעת החוק שהציע ח"כ שי חרמש (קדימה), ודורשת להוסיף עוד עשרת אלפים שוטרים. הממשלה תמכה בהצעת החוק בקריאה טרומית אולם היא נסוגה בה מתמיכתה בהכנת ההצעה לקריאה ראשונה. הוא הודיע גם כי ישגר מכתב לראש הממשלה, שיבטא את מורת הרוח של הוועדה מהדרך בה ממשלת ישראל מטפלת בתגבור המשטרה.

בדיון לא השתתפו נציגים של משרד ראש הממשלה או של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully