וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל יום שעובר הסיכוי שליאת תחזור פוחת"

שי מכלוף

14.4.2008 / 8:58

לפני כשלושה שבועות נעלמה ליאת טס, בת 35, בעת טיול בניו זילנד. אמה: "כל תרומה מעלה את התקווה למצוא את הילדה"

תמונות גולשים

"ליאת שלנו החליטה להגשים את החלום הגדול ולתור את ניו זילנד ואוסטרליה. החלום הפך סיוט". כך מספרים בני משפחתה של ליאת טס, בת 35 מנתיב העשרה, שהוכרזה כנעדרת לפני כמעט שבועיים, לאחר שנעלמה בניו זילנד לפני כשלושה שבועות.

"ב-25 במרץ ליאת יצאה לטראק רוטברן, בין היפים בניו זילנד, ונעלמה באזור סבוך וקשה לחילוץ", מספרים בני המשפחה המודאגים. "החיפושים אחריה החלו רק בימים האחרונים, שבוע לאחר שנראתה בפעם האחרונה. בכל יום שבתנו לא נמצאת פוחת הסיכוי לאתר אותה בחיים".

כעת נאלצים בני המשפחה לפנות אל הציבור הרחב בבקשת עזרה לצורך מימון משלחת חיפוש. המאמצים שמושקעים על ידי הרשויות של ניו זילנד לא הועילו עד כה ואף עלולים להפסק בימים הקרובים. "מעכשיו עלינו להמשיך את החיפושים באופן פרטי על ידי שיגור צוות חיפוש ישראלי וגיוס צוות מקצועי במקום, כולל שכירת מסוק סיור", הם מספרים. "מאמצי חיפוש אלו דורשים מימון מעבר ליכולתנו הכספית, לכן אנו פונים לעזרת הציבור. כל סכום אשר תוכלו לתרום יעלה את הסיכוי שיש לליאת לשוב אלינו. אתם התקווה האחרונה שלנו".

מס' חשבון מלכ"ר (אם יש צורך בקבלה) 12-615-110286 (בנק הפועלים). חשבון זה שייך ל"עמותה לאיתור וחילוץ תרמילאים ע"ש ברק רודבסקי". חשבון זה מיועד לחיפוש אחרי ליאת טס אוקין בלבד. מספר ח-ן- "תרומות לאיתור וחילוץ ליאת" 12-686-515155 (הפועלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully