וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה מנהלת מו"מ עם פרטנר שאינו קיים"

ספי קרופסקי

13.4.2008 / 22:31

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף בחריפות את אולמרט וברק וקרא לש"ס לפרוש מהקואליציה. "אהוד ואהוד - ותרנים סדרתיים על ירושלים"

איריס דומאני

(צילום: אירויס דומאני, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו יצא היום במתקפה חריפה על מדיניות הממשלה, על רקע פגישתם של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וראש הממשלה אהוד אולמרט הערב.

"ברגע זה ממש מתקיימים דיונים על מסירת ירושלים והר הבית לידי זרים", אמר נתניהו בכינוס מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב. נתניהו האשים, כי אולמרט מתכנן לפרוש את הנסיגה הזו לכמה שנים ובכך לנסות להמתיק את גלולת הנסיגה. אהוד ואהוד הפכו לוותרנים סדרתיים על ירושלים".

נתניהו התייחס באריכות בנאומו למה שהוא מגדיר כ"שגיאות המדיניות של אהוד ואהוד". הוא אמר כי ברק שגה ביציאה החפוזה מלבנון, ואולמרט שגה בהתנתקות שהביאה לעליית חמאס לשלטון. "השגיאות האלה הביאו לגבולנו בסיסים אירניים", אמר. לדבריו, אולמרט מתכנן לעשות את הטעות של ברק ולוותר על הכל.

"נהפוך לסיעה הגדולה בכנסת"

"הם מדברים על מציאות שאינה קיימת ועל פרטנר שאינו קיים". האשים נתניהו. "כאילו שניתן לקנות שלום בסופרמרקט של אבו מאזן. אלא שבסופרמרקט הזה ישראל משלמת על הכל מראש ולא מקבלת דבר בתמורה".

נתניהו חזר וקרא לחברי מפלגת ש"ס לפרוש מהממשלה: "צאו מהממשלה הזו ועיצרו את הרעה", פנה אליהם. "אני יודע שהאזרחים מרגישים שהמדינה אינה מנוהלת כלל", המשיך. "הביטחון מקרטע, המדיניות מנותקת מהמציאות, הכלכלה בנסיגה והחינוך בקריסה. זו תוצאה לא של חולשת העם אלא של חולשת המנהיגות. יש כאן ממשלה מדשדשת שבורחת מאחריות ונדמה כי כל עניינה הוא ניסיון השדרות ציני".

כינוס מרכז הליכוד בו דיבר נתניהו נועד לבחירת ועדה מוניציפלית לקראת הבחירות המוניציפליות בסוף השנה. נתניהו החמיא לחברי הסיעה שלו ואמר כי "זו הסיעה הטובה ביותר בכנסת" וכי הוא מבטיח שלאחר הבחירות זו תהיה גם "הסיעה הגדולה ביותר בכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully