וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם שכבה עם בניה וצפתה עמם בפורנו"

נתיב נחמני

13.4.2008 / 19:06

מכתב האישום עולה, כי שמונת ילדיה של האם מנתיבות הוצאו מחזקתה, לאחר שהורשעה בעבר בתקיפה והזנחה. היא הודתה במיוחס לה

שי מכלוף

(צילום ועריכה: שי מכלוף)

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום כתב אישום נגד האם מנתיבות, החשודה בקיום יחסי מין עם שניים מילדיה, בני 8 ו-11. לפני כשבועיים נעצרה האם, 38, בעקבות שיחה שקיים אחד מילדיה עם העובדת הסוציאלית בפנימיה בה הוא שוהה. הילד נחשד כי ביצע עבירת מין נגד קטינה בפנימיה ומהשיחה איתו עלה כי הוא בעצמו היה קורבן לגילוי עריות.

בכתב האישום נטען כי באחת השבתות בהן חזרו הילדים מהפנימיה לביקור בביתם ובשעה ששיחקו בניהם, קראה להם אימם לחדרה אחד אחרי השני. היא הורתה להם להתפשט ולקיים עימה יחסי מין. בפעמים אחרות שבוא לביקור בבית, הושיבה אותם איתה בסלון, ויחד צפו בסרטים פורנוגרפיים, כך עולה מכתב האישום.

מיד בחקירתה הראשונה במשטרה, הודתה החשודה במיוחס לה. לטענתה ביצעה את המעשים כדי להתנקם בבעלה לשעבר, ממנו התגרשה זמן קצר לפני ביצוע המקרים. בעברה של האם הרשעה בגין תקיפת קטין והזנחתו ובני הזוג היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר. שמונת ילדיהם, בני 3-13, הוצאו מחזקתם בעקבות חשד להזנחה ולהתעללות.

"מנסיבות ביצוע העבירות המיוחסות לה ובשל עברה, אנו למדים כי היא מסוכנת ביותר לילדיה ולקטינים אחרים", טענה עו"ד מרים אלוני מפרקליטות מחוז הדרום וביקשה מבית המשפט כי יאריך את מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully