וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אביב הגיע

יאיר טריבלסקי

13.4.2008 / 14:58

גם השבוע ניתח עבורכם יאיר טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית לימים הקרובים ולליל הסדר המתקרב

השבוע הזה (שבין 13 ל-20 באפריל) מדגיש שתי מגמות עיקריות: האחת מכניסה אותנו לרוגע מסוים ומחזירה אותנו לקרקע ממש לפני הקניות הגדולות לחג, והשניה - עושה בדיוק את ההיפך.

כפי שקורה לעתים קרובות בעולם הקוסמי שלמעלה ובעולם האמיתי שמתחתיו, הכוכבים לא ממש מתחשבים ברצונות שלנו ובצורך להעביר פסח שקט ורגוע בלי מריבות על שטויות מהסוג של מי יושב ליד מי ולמה, ואפילו מקצינים רגשות ושמים מראה מול עינינו. רציתם שקט? קיבלתם ארבע קושיות זועמות וחד גדיא זעיר שמפריע לכולם. בואו ונראה במה כדאי להשקיע ומי האויבים הפוטנציאלים שלנו.

הזוית המתוחה

הזוית המתוחה של השבוע מגיעה לשיאה רק בשבוע הבא, אבל היא מעצבנת מספיק כדי שנסבול ממנה גם השבוע ובעיקר בסופו. הכוונה היא לזוית הפעולה שבין ונוס הרגשית והקשורה יחסים, לבין כוכב מרס המייצג את הצד הגברי, זה שעוסק בדרייב ובעשייה שלנו. הזוית הזו יכולה להטריף לא מעט זוגות שחושבים שכבר הגיעו למנוחה ולנחלה ודווקא עכשיו נדמה שהפרטנרים שלנו עושים לנו דווקא ובדיוק ההיפך ממה שרצינו. הם אומרים את הדברים הלא נכונים בזמן הלא נכון, מגלים חוסר טקט משווע ולא מבינים אותנו. כן, למה אנחנו צריכים לעבוד כל כך קשה בזמן שהם...שויין, ועוד פסח הלך לו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים וטלה.

אם ניתן לכל אחת מהזוית המעצבנות האלה לעבוד עלינו ולהפעיל אותנו כך, הדברים גם יראו כך בהמשך. ולכן, כדאי להחליט שלא לקחת ללב את הדברים, אלא להתבונן בהם באופן נקודתי ומעשי.

הזוית חסרת השקט

כן, גם הזוית הזו עלולה להביא איתה לא מעט רגעים מתוחים. זוית העימות בין מרס כוכב הדרייב שלנו לבין יופיטר שנמצא מולו, מביאה איתה חוסר סבלנות לכל דבר שלא מלהיב או מרגש אותנו, בטח לא לאנשים אחרים שנדמה שדווקא עכשיו מבקשים מאיתנו משהו שבדרך כלל אין לנו בעיה איתו. גם ממקום כזה, הפיצוץ נראה בלתי נמנע, אלא אם נבין שזה בעצם לא אישי ונתמודד עם כל טענה כשלעצמה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות טלה, קשת, סרטן וגדי.

ומה חיובי השבוע?

מעברם של מרקורי כוכב התקשורת והשמש למזל שור, עשוי להיות בהחלט להרגיע את הרוחות, להכניס פרופורציות לעולמנו הנע ונד בחוסר שקט ולהביא ליכולת להיות כאן ועכשיו ולא בהיסטוריה הרחוקה של הפעם האחרונה שבה הורדת כלים.

אלו הם מעברים שקטים ורגועים יותר, עם טונים נמוכים יותר ויכולת ליהנות מהרגלים קבועים ונעימים כמו אוכל טוב, שינה נעימה, עשייה פרקטית בשטח ויכולת לדבר בשקט ובכנות ולהסתכל בעיניים של האחר. שווה ליהנות מהם, כי הם בהחלט לא מובנים מאליהם. מי בעיקר מושפע מהם? מזלות בתולה, תאומים, אריה ודלי ובעצם גם שאר המזלות השייכים ליסוד האדמה, כמו שור, בתולה וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה צפוי למזלות השונים בליל הסדר?

טלה:
הירח במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על היחסים שבינו לבינה ובין אדם לחברו. מעניין שהוא עושה זאת דווקא עכשיו כשאתם מתוחים מתמיד. ואולי זה באמת השיעור שלכם עכשיו: ללמוד לא להעיר לפרטנרים שלכם, להפגין זוגיות חמה ובוטחת גם אם היא לא ממש כזו, להקשיב למי שנמצא אתכם ואם אתם פנויים רגשית – אפילו לתזמן דייט למחר, כשכולם נחים מהחג.

שור:
חוסר השקט באוויר עלול לפגוע גם בכם, שוורים. זוית הפעולה שבין ונוס שליטת המזל שלכם למרס לא קלה, ודורשת מכם הרבה איפוק, אלמנט שדווקא לא קשה במיוחד לשור הממוצע, אלא אם הטריגר שלו כבר מופעל. מצד שני, מרקורי עובר למזל שלכם, מה שמזמין קריאה אינטנסיבית של ההגדה ואפלו ויכוחים בנוסח כמה אמהות יש.

תאומים:
אתם עשויים להרגיש רגועים יחסית כשמרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל שור, אבל מעניין שדווקא עכשיו אתם עלולים להרגיש לא מובנים ושהאקשן האמיתי נמצא מתחת לפני השטח. במקום לחשוב שהמציאות מתנכלת לכם כשאתם לא מוצאים את החזרת, כדאי לבקש עזרה מאחרים ובעיקר לחכות בסבלנות עד שמסיימים את ההגדה ולא להפגין חוסר שקט רק בגלל שבני המשפחה אוכלים לאט.

סרטן:
הירח שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל מאזניים והמשמעות היא שאת הסדר הזה כדאי לערוך בעיקר בבית ועם המשפחה הקרובה. זה בהחלט עדיף על עשיית סדר במקום אחר, אצל קרובים או ידידים. זה בדיוק הזמן לאחד את כל המשפחה, לקרוא גם לאנשים שקצת התרחקו במהלך השנה ולהפוך את החג למשפחתי במיוחד.

אריה:
התקשורת שלכם משופרת עכשיו, אריות, מה שהופך את החג למשפחתי במיוחד. הירח המאזנאי מאפשר לכם שיחות נפלאות ומרגשות גם עם אנשים שאינכם מרגישים אליהם קרבה מיוחדת וגם אפשרות להתפייס עם מי שרבתם איתו לאחרונה, כמו גם דיאלוג משופר עם אלה שאוהבים אתכם. ובכלל, זהו זמן לשתף אחרים במה שעובר עליכם, לפני ואחרי, ולקרוא גם את החלקים בהגדה שבדרך כלל מדלגים עליהם.

בתולה:
שעות הבוקר של השישי הזה יתאימו למסע קניות מרוכז, בישולים ומצרכים כיד הדמיון. העדיפות עכשיו היא סדר פסח אצל חברים קרובים, כאלה שמבינים אתכם ויודעים לערוך סדר עם כל הפרטים הקטנים שמקפידים עליהם. נושא האוכל משמעותי במיוחד: זמן טוב להביא הרבה בישולים שלכם, אבל לא להגזים באכילה, בגלל הירח במאזניים.

מאזניים:
זה עשוי להיות ליל הסדר הטוב שלכם, מאזנאים. מיקומו של הירח עכשיו במזל שלכם, שם את הדגש על כל מה שקשור לכריזמה הדיפלומטית המאזנאית המוכרת וליכולת שלכם להביא את האיכות הרגועה שלכם לידי ביטוי: לפשר בין כולם, לומר את המלה הנכונה, להקרין שמחה ואופטימיות ולדאוג שהסדר הזה יעבור חלק ונעים עבור כל המשתתפים באשר הם.

עקרב:
יש הרבה אקשן סביב ליל הסדר, אבל דווקא בערב הזה כדאי להוריד פרופיל, להיות ראש קטן ולא להעביר ביקורת, להתחבר לביחד ובעיקר ליהנות. מיקומו של הירח במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על כל מה שקורה דווקא מאחורי הקלעים. ולכן, כדאי להשתתף בהכנות, אבל לא להגזים בסדר עצמו: נסו להפגין קלילות ורגיעה ובעיקר להתמקד בשירי הפסח

קשת:
כל מה שקשור לחברים ולתחושת ידידות אמיתית מודגש בליל הסדר הזה. מיקומו של הירח שם את הדגש עכשיו על הצד החברתי שלכם. ההמלצה שלי היא לערוך את הסדר אצל חברים טובים, או להכניס אליו כמה שיותר ידידים קרובים, בעיקר כאלה שקצת נעלמו לכם. נצלו את החג לקירוב לבבות אמיתי ודברו אל תוך הלילה.

גדי:
נראה שאתם נמצאים באור הזרקורים בסדר הפסח הזה, גדיים. מיקומו של הירח מדגיש את היכולת שלכם לשלוט במצב, לארגן את השורות, להחליט מי יושב איפה ומי יקרא מה ולנהל את הסדר ברוח נעימה ובאוירת חג חגיגית והולמת. את הביקורתיות שלכם כדאי להשאיר בצד ולראות בעיקר את החיובי. אגב, כמה בדיחות בהחלט לא יזיקו עכשיו, גדיים, כדי להפשיר את האוירה.

דלי:
ליל הסדר הזה עומד בעיקר בסימן היציאה מהשגרה. הירח במזל מאזניים מאפשר לכם לפעול קצת אחרת, לתת לאהבה לנצח ולא דווקא לראש האינטליגנטי, לשנות משהו במה שמקובל אצלכם בסדר – אם יש כזה – ולערוך אותו במקום אחר, שונה, אצל מישהו אחר ולא אצלכם אם כך תמיד עשיתם או ההיפך. ובקיצור - להפתיע, לחפש את הזוית האחרת ובעיקר – לשיר את כל השירים של ההגדה ועד הסוף!

דגים:
בערב החג הזה כדאי להיזהר מהפתעות לא צפויות וממלים אימפולסיביות. כעת פשוט אסור לריב עם אף אחד, כי בקלות זה עלול להתפתח למשהו לא צפוי. לעומת זאת, כדאי עכשיו בהחלט להימנע מסיכונים בכבישים ובדרכים לפני ואחרי הסדר, לא להיכנס למאבקי כוח על שטויות, לזכור היכן שמתם את האפיקומן בלי להתבלבל ואחרי הסדר – ליהנות משיחות עומק והשקעה בקשרים עם קרובים שקצת נעלמו לכם.

ועד שנצליח לצלוח עוד ליל סדר בשלום, בלי כתמי יין על החולצה הלבנה החדשה, בלי סכסוך משפחתי שיסתיים לו רק במלים נרגשות לקראת הסדר הבא, להחזיר חיבוק לדוד יקוב עם הריח המרגיז של האפטרשייב, להבטיח לדודה מתילדה לקפוץ אליהם למושב ואפילו למצוא את האפיקומן (שכמו תמיד מונח מתחת למפה ליד הנרות בסמוך לסבא), שבוע טוף וחקשמייח! יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully