וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב ראשל"צ התעלל מינית בבתו

נתיב נחמני

13.4.2008 / 11:23

באחד מסעיפי האישום מתואר מקרה בו התנה האב, בן 35, את נסיעת הילדה לביקור אצל סבתה, בכך שתיעתר לו מינית

מקרה מזעזע של התעללות אב בבתו נחשף הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. נגד תושב ראשון לציון בן 35 הוגש כתב אישום בגין ביצוע מעשים מגונה ומעשי סדום בבתו בת ה-14. מכתב האישום עולה כי האב נהג להתעלל בבתו כמעט מדי יום מאז הייתה בת עשר.

באחד מסעיפי האישום מתואר מקרה שבו התנה האב את נסיעת הילדה לביקור אצל סבתה, בכך שתיעתר לו מינית תוך שהוא מבטיח לה שזו הפעם האחרונה. "יש לך את אמא וזה לא בסדר" אמרה הילדה הקטנה לאביה. למרות תחינותיה עולה מכתב האישום כי האב המשיך באופן שיטתי את מסכת ההתעללויות בבתו.

"האב הפך את חייה של הקטינה לגיהנום של ממש וניצל באופן מחפיר את שליטתו ואת מרותו כהורה. יש יסוד סביר לחשוש כי אם ישוחרר יסכן את ביטחונן של קטינות אחרות בכלל ואת ביטחונה של בתו בפרט", טענה עו"ד יעל תרם מפרקליטות מחוז המרכז עם הגשת כתב האישום. בין חומר הראיות ניתן למצוא עדויות של אמה של הילדה, חברתה הקטינה, מורתה ויועצת בית הספר אליהן פנתה לעזרה. בנוסף, נתפס במחשבו של האב חומר פורנוגרפי שצילם בעצמו.

"מדובר במעשים מהסוג המכוער והשפל ביותר, אשר בוצעו בשיטתיות במספר רב של מקרים ונפרשו על פני תקופה ממושכת בתדירות יומיומית" סיכמה עו"ד תרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully