וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 22 ניצלה מאונס בנצרת עלית

נתיב נחמני

12.4.2008 / 11:28

הצעירה אמרה לחשוד, שאיים עליה בסכין, כי אין טעם שיבצע את זממו בחדר המדרגות ויעלה לביתה. כשהגיעו לדירה החלה לצרוח והוא נמלט

צעירה ניצלה הלילה מאונס לאחר ששיכנעה את האנס לעלות איתה לביתה שם צעקה לעזרה. סמוך לשעה 5:50 חזרה הצעירה, תושבת נצרת עלית כבת 22, לביתה מבילוי. בחדר המדרגות של הבניין בו היא מתגוררת הפתיע אותה צעיר כבן 17 ובאיומי סכין ניסה להפשיט את בגדיה. "הצעירה שלא איבדה את קור רוחה, אמרה לו כי אין טעם שיעשה זאת בחדר המדרגות אלא שיעלה אליה לביתה, בו אין אף אחד אחר מלבדה", סיפר לוואלה! חדשות מפקד תחנת נצרת עלית, רפ"ק לוטפי פאלח.

החשוד השתכנע ועלה איתה לביתה. כשנכנסו, פתחה הצעירה בצעקות לעזרה מבני משפחתה. בני הבית קמו משנתם והחשוד נבהל, השליך לעברם שולחן ונמלט. שוטרי תחנת נצרת עלית פתחו בסריקות אחר החשוד, איתרו אותו ואיתו נעצר אדם נוסף שחיכה לו מתחת לבניין.

החשוד העיקרי, וחברו, חייל כבן 20, נחקרו, קשרו את עצמם לאירוע והערב יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרם. "למרות שהאירוע נגמר ללא פגיעה בנערה, בזכות תושייתה הרבה. אנחנו רואים את האירוע כחמור ביותר ונפעל למצות את הדין עם החשודים", אמר מפקד התחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully