וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: תושבי פנסילבניה "מרירים"

12.4.2008 / 7:48

המועמד הדמוקרטי ספג, לאור הדברים, ביקורת קשה לקראת הפריימריז במדינה. קלינטון: "אובמה הוא אליטיסט"

לקראת הבחירות המקדימות בפנסילבניה, הסנטור ברק אובמה, המתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, סופג ביקורת חריפה מיריביו הפוליטיים, לאחר שאמר על תושבי פנסילבניה, כי הם "מרירים" ושהם נאחזים בדת וברעיונות של החזקת נשק בידיים פרטיות. בתגובה אמרה יריבתו הסנטורית הילרי קלינטון, כי "אובמה הוא אליטיסט שחושף כעת את עמדותיו האמיתיות כלפי מעמד הביניים של ארה"ב".

"אתה נכנס לערים הקטנות הללו בפנסילבניה וכמו כל עיר קטנה במערב התיכון של ארה"ב, אתה נתקל באבטלה הולכת וגדלה כבר 25 שנה. לכן, אין זה פלא שהם מרירים ונאחזים בדת או בנשק והם אנטיפטיים כלפי מי שאינו במצבם", אמר אובמה אמש.

בתגובה לדברים אלה אמרה קלינטון, כי "ארה"ב לא צריכה נשיא שמסתכל עליהם מלמעלה, אלא נשיא שנמצא שם בשבילם כשהם זקוקים לו, נלחם עבורם ועובד קשה למען עתידם". אולם למרות דברי אובמה הוא ממשיך לצבור תמיכה לקראת הבחירות המקדימות של הדמוקרטים בפנסילבניה ומצמצם את הפער מול קלינטון שעד כה הובילה, על פי הסקרים, במדינה.

כמו כן, גובר הסיכוי שצמרת המפלגה תבחר באובמה כמועמד מטעמה לנשיאות. סקרים מצביעים כי הסנטור של אילינוי קרוב לנצח את יריבתו קלינטון גם במעוזה האחרון -צירי העל. המדובר ב-800 פעילים בכירים במפלגה הדמוקרטית, שעתידים להכריע את המירוץ בין קלינטון לאובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully