וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מתנגדים לפגישה בין קרטר למשעל

11.4.2008 / 2:37

לאור הפגישה המתוכננת בין נשיא ארה"ב לשעבר לבכיר חמאס בדמשק, הודיעו במחלקת המדינה כי הפגישה נוגדת האינטרסים של ארה"ב

מחלקת המדינה האמריקאית הודיעה אמש כי היא מתנגדת לפגישה המתוכננת של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר עם מנהיג חמאס חאלד משעל בדמשק. "אנחנו מתנגדים לפגישה. המדיניות של ארה"ב היא שחמאס הוא ארגון טרור וככזה אנו לא מאמינים שזה האינטרס של הממשל האמריקאי והאינטרס של קידום השלום", אמר דובר מחלקת המדינה שון מקורמק.

קרטר מתכנן להגיע בשבוע הבא לאזור לביקור בן תשעה ימים בישראל, ברשות הפלסטינית, במצרים, בסוריה, בערב הסעודית ובירדן. "המטרה היא לא לנהל משא ומתן כלשהו עם חמאס, אלא להפגין תמיכה במאמצים הנעשים לקידום השלום במזרח התיכון", כתב "מרכז קרטר" בהודעה שפרסם. עוד נכתב, כי "למשלחת שתתלווה לקרטר, יש נסיון רב באזור והיא מגיעה למזרח התיכון על מנת לשמוע וללמוד את כל הצדדים".

לדברי בכיר חמאס, הוחלט לקיים את הפגישה לאחר שמרכז קרטר, שמטרתו הוא קידום השלום, הבריאות, הדמוקרטיה וזכויות האדם ברחבי עולם, פנה למפקדת חמאס בדמשק. שגריר ארצות הברית לשעבר באו"ם, ג'ון בולטון אמר אתמול לרשת החדשות "פוקס" כי פגישה כזאת תעיד על שיפוט לקוי המאפיין, לדבריו, את קרטר. "לנסוע לסוריה ולבקר את חמאס כעת זהו עיתוי גרוע והחלטה נפסדת", אמר בולטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully