וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי רגב: "יש מו"מ מאוד חשאי לשחרור הבנים"

יהושע בריינר

10.4.2008 / 19:42

אביו של החטוף אלדד רגב ציין כי הוא אינו יודע אם המו"מ תקוע כרגע אך הוא מתנהל. לבני: "הקהילה הבינ"ל חייבת לדרוש את שחרורם"

מערכת וואלה

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

אביו של החייל החטוף אלדד רגב, צבי רגב, אמר הערב (חמישי) כי "המשא ומתן להחזרת החטופים מתנהל". לדבריו, "אינני יודע לומר אם זה באמת תקוע אך יש משא ומתן מאד חשאי". את הדברים אמר רגב לוואלה! חדשות בתום כנס להשקת ספר הילדים שכתב בילדותו גלעד שליט. הכנס נערך באשדוד, בנוכחות הורי החיילים החטופים.

"גם בשנה זו לא יוכלו משפחות שליט, רגב וגולדווסר לחגוג את חג החירות", אמרה בכנס שרת החוץ ציפי לבני. "עבור כל בית בישראל המילה חירות נקשרת היום בשלילת חירותם של הבנים". היא פנתה לשגרירים שנכחו בטקס והדגישה כי "על הקהילה הבינלאומית מוטלת חובה לדרוש את שחרורם של חיילינו ועל הצלב האדום לדרוש לראות את החטופים ללא תנאים". לבני פנתה למשפחות בעברית ואמרה כי בביתה ובבית כל נציגי ישראל בעולם יוותר כסא ריק ליד שולחן הסדר.

שלמה גולדווסר, אביו של החייל אהוד גולדווסר, אמר כי "הבנים הופשטו מזכויות האדם שלהם רק בגלל שהיו אנשים חופשיים". הוא פנה לשגרירים ואמר להם, כי הם "מחויבים לטפל בבעיה שלנו. אחרי החטיפה ישראל הלכה למלחמה ובהחלטת האו"ם נכתב שבנינו חייבים להיות משוחררים. ישראל עצרה את המלחמה ומילאה את מרבית תנאיה אך בנינו לא בבית".

באשדוד ידליקו בפסח מאות אלפי נורות על קירות מרכז מונארט לאמנויות ובבניין העירייה. הנורות יודלקו על ידי הציבור, באמצעות משלוח מסרונים (SMS), ויחשפו את הכתובת "ושבו בנים". על בניין העירייה תוצג תמונת ענק עם ציור פניהם של גולדווסר, רגב ושליט על רקע דגל ישראל.

להדלקת נורה ולתרומה שילחו sms עם המספר 10 אל 6789. כל sms יהווה תרומה בסך 10 ש"ח. כל ההכנסות יועברו לעמותת "הבנים" לטובת הגברת המודעות לנושא החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully