וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לבעל שאנס את אשתו הטריה

נתיב נחמני

9.4.2008 / 18:00

הבעל, סייען שב"כ, נהג לאנוס את אשתו, לבצע בה מעשי סדום להכותה קשות באופן קבוע ואף דקר אותה בסכין, מיום הנישואין הראשון

12 שנות מאסר בפועל נגזרו היום על צעיר בן 25 שנהג להתעלל ולאנוס את אשתו הטרייה. הצעיר הורשע במספר רב של מקרי אונס ומעשי סדום אכזריים באשתו הצעירה. מרגע שנישאו ועד תשעה חודשים לאחר מכן, כשהצליחה להימלט מביתם, נמשכה מסכת ההתעללויות. "הנאשם נהג כלפיה בדרך אלימה תוך השלטת טרור בבית והתייחסות אליה כאל חפץ החייב לספק את רצונותיו ומאווייו המיניים והאחרים תוך נקיטת אלימות פיזית", כתבו השופטים בגזר דינו.

מהכרעת הדין עולה כי הבעל המורשע, שפרטיו המזהים נאסרו לפרסום, נהג להכות את אשתו, חנק אותה בשמיכה, איים לפוצץ אותה באמצעות בלון גז ואף דקר אותה בסכין כשבוע לאחר שנישאו. במספר הזדמנויות ניסתה הצעירה לברוח מהבית אך נאלצה לחזור בשל חששה מבעלה ועקבות לחצים שהופעלו עליה בידי משפחתה. הבעל, בדואי שעבר עם משפחתו מעזה לישראל כשהיה בן שמונה, והוא ואביו משמשים כסייענים לשב"כ, נהג לאיים על אשתו שלא תתלונן במשטרה, בטענה שיאמינו לגרסתו בשל קשריו.

"מדובר במסכת קשה של התנהגות אלימה ובזויה של הנאשם תוך פגיעה קשה במתלוננת", כתבו השופטים, "המתלוננת, שהינה אישה אמיצה, רגילה לקודים החברתיים והתרבותיים בעדה הבדואית, לא הבינה בתחילה שמדובר במעשי אינוס, עד שנאמר לה במשטרה שיחסי מין בכוח ושלא בהסכמה הם מעשי אינוס".

לבעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים והאלימות. לאחר שהורשע ביקש עורך דינו להתחשב בו כיוון שהוא אדם צעיר שכל עתידו לפניו, והוסיף כי במהלך הזמן שהוא עצור הוא סובל קשות מאסירים אחרים, בשל העובדה שהוא מוסלמי שמסייע לישראל.

הרכב שופטי המחוזי החליט שלא לקבל את הטענות וגזר על האיש 12 שנות מאסר בפועל, שלוש שנים על תנאי ופיצוי כספי לאשתו לשעבר על סך 100 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully