וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - ראשון

יאיר טריבלסקי

12.4.2008 / 13:30

השבוע החדש נפתח ברוח מעשית שתאפשר לממש את הרצונות שלנו - טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית בווידאו

ShutterStock

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

הירח שוהה במזל אריה, מיקום יצירתי שמזמין איתו הרבה עשייה בשטח ופעילות פיזית. מרקורי כוכב התקשורת מתחיל להיצמד לשמש במזל טלה, תוך שהוא ממשיך לצאת מזוית הפעולה עם כוכב מרס. לעומת זאת, כוכב מרס מתחיל להיכנס לזוית של עימות עם כוכב יופיטר שנמצא ממול.

השבוע נפתח עם מצב רוח של עשייה. כעת הזמן להתחיל לממש דברים בשטח ולא רק לדבר עליהם. כדאי להתייחס לחיינו כעת כאל סוג של הפקה: מה הם החומרים העומדים לרשותנו, מה הוא הקונספט ואיך נבצע את המשימות השונות. התייחסות כזו לדברים החשובים עבורנו תהפוך אותם לקלים יותר.

בנוסף, רצוי לשתף בתוכניות שלנו אנשים אחרים. כל אחד יתן לנו אפשרות להתבונן בדברים מזוית ראייה קצת שונה וכך נוכל גם לקבל עצה או שתיים. אל תשאירו דברים בבטן, זה נכון גם לתחום החברתי וגם הרומנטי.

ואם מדברים על תוכניות - אולי זה הזמן להתבונן גם בתוכניות ארוכות הטווח, הקשורות לנסיעות, ללימודים ולהתפתחות אישית. זהו זמן טוב לדמיין אותן ולחשוב במקביל גם איך לממש אותן כך שהן גם יצליחו. אבל עד שזה יקרה, הימים האלה דורשים מאיתנו שוב ושוב שלא לעשות טעויות בתקשורת שלנו עם הסביבה ולא ליפול בפרטים הקטנים.

כמה טיפים ליום הזה: לעשות ולא רק לדבר, לגלות איפוק כשאחרים מנסים להפעיל אותנו מבחינה רגשית ולהתחיל לחשוב קצת יותר לטווח הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully