וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירק: ארה"ב הפציצה מחנה של אל קאעדה

9.4.2008 / 14:09

כוח מיוחד של הצבא האמריקאי פשט על מחנה האימונים בעיר הצפונית באלאד. במחנה נמצא מצבור עצום של תחמושת

הכוחות האמריקאים בעירק הרסו בשבוע שעבר מחנה אימונים של ארגון אל קאעדה מצפון לבגדד. במחנה נמצא מצבור גדול של תחמושת, כך דיווח היום (רביעי) הצבא האמריקאי.

כוח מיוחד של הצבא האמריקאי פשט על המחנה בעיר באלאד שבמחוז סלאח א-דין, לאחר שקיבל מידע מודיעיני לגבי תחנת רדאר ישנה בה משתמשים חמושים. החיילים האמריקאים מצאו מצבור נשק שכלל מעל ל-20 אלף כדורים, טילים, רובים, ראשי נפץ, רימונים, חגורות נפץ ועוד. בהצהרה, מסר הצבא האמריקאי מטוסי חיל האוויר הפציצו את המחנה והנשק הוחרם או נהרס.

כוחות עירקים ואמריקאים ביצעו מספר פשיטות השנה באזור ובמחוזות צפוניים אחרים, בהם התבצרו מחדש לוחמים שיעים השייכים לארגון אל קאעדה.

הגנרל דיוויד פטראוס, מפקד הכוחות האמריקאים בעירק אמר אתמול בדיון סנאט שההישגים של השנה האחרונה בעירק הם שבריריים. לדברי פטראוס, למרות שהיו הישגים, הם עדיין לא מספקים והאתגרים שנותרו הם רבים.

פטראוס הוסיף כי לאור האלימות הגואה בשבועיים האחרונים, המצב יכול להידרדר בחזרה למצב שהיה לפני תגבור מספר החיילים. פטראוס המליץ להקפיא את נסיגת החיילים, המתוכננת לחודש יולי, למשך 45 יום כדי לבצע הערכת מצב. עוד אמר פטראוס כי האיום שמציב אל קאעדה בעירק פחת באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully