וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין חדרו לבסיס לפני ביקור אולמרט

8.4.2008 / 19:38

שני פעילי ימין קיצוני חדרו לבסיס צה"ל הסמוך לחברון זמן קצר לפני ביקור רה"מ. "היינו בהלם - אפילו אנחנו לא האמנו כשזה קרה"

מחדל אבטחה חמור בבסיס החטיבה המרחבית יהודה הסמוכה לקריית ארבע, מתחת לאף של יחידות האבטחה. היום (שלישי) ביקר ראש הממשלה אהוד אולמרט בבסיס, אולם עוד בטרם הביקור הצליחו פעילי הימין הקיצוני ברוך מרזל ואיתמר בן גביר להיכנס לבסיס בלא הפרעה. לאחר מספר דקות בהם שהו בשטח הבסיס זוהו השניים על ידי קצין והורחקו משם. כל זאת תוך כדי שהיחידה לאבטחת אישים מתחילה להתמקם לקראת הביקור.

"אפילו אנחנו לא האמנו כשזה קרה", סיפר לוואלה! חדשות מרזל, "סמוך לשעה עשר בבוקר הגענו לאיזור הבסיס על מנת להפגין נגד אולמרט. כל הדרך היו רכבי משטרה שהחלו להתארגן לקראת הביקור. הגענו לשער הבסיס, וניגשה אלינו חיילת חביבה. אמרנו לה שבאנו לתרגיל, והיא מיד פתחה את השער והכניסה אותנו. האמת שהיינו בהלם. המשכנו לנוע בבסיס ואז ניגש אלינו חייל נוסף ששאל אותנו מי אנחנו וגם לו אמרנו שבאנו ל'תרגיל"'.

מרזל המשיך ואמר כי "אחרי דקות ארוכות ניגש אלינו אחד הקצינים שזיהה אותנו, ומיד שלח חיילים שהרחיקו אותנו מהבסיס. בסך הכל באנו לומר לאולמרט שהוא לא רצוי בחברון, אבל זו בעיה של החיילים שאינם מאבטחים היטב את הבסיס. בכל מקרה, כנראה שה'תרגיל' הצליח".

בצה"ל מכחישים את הדברים. מדובר צה"ל נמסר כי שני האזרחים הגיעו למחנה חטיבת יהודה ונעצרו בשער הבסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully