וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסו!!!11

ניב עשת כהן

10.4.2008 / 10:20

ניב עשת כהן לא מבין למה טוקבקיסטים חייבים להיות כל כך מפגרים. בואו להגיד לו מה אתם חושבים עליו

האינטרנט הביא עמו תופעות רבות(ממייקל לואיס ועד זוועות כמו פייסבוק) שהשפיעו על חיינו, ורובן אפילו לטובה. אלא שבתוך הפלא הזה, שבעקבותיו לא באמת חייבים לשלם הרבה כסף על מוזיקה(או בכלל), מסתתרת תופעה מכוערת, מטרידה ויותר מכל פשוט מטומטמת. קוראים להם הטוקבקיסטים, והם יגידו לכם בדיוק מה הם חושבים עליכם, בדרך כלל במספר מילים ורובן עם שגיאות כתיב.

בעיני, הטוקבקיסטים הם אנשים חסרי מעש, שיושבים מול המחשב במשך שעות ארוכות וכותבים משפטי חוכמה כגון:"כתבה גרועה מכיר ת'כתב","עד כמה נמוך וואלה! יכולה לרדת?","כתבה מגעילההה" ועוד. כשחושבים על זה, הטוקבקיסטים די דומים לבר רפאלי, כלומר לא חשוב מאיפה תסתכל עליהם - הם יצאו לא נחמדים במיוחד(מצד שני, היא לפחות יפה).

אז טוקבקיסטים יקרים, זה לא שאנחנו באמת נגד התגובות שלכם. הרי ברור לכם שאנחנו מתים עליכם, וקוראים אתכם כל הזמן. לכן, אני חושב שכדאי שנגיע לפשרה: אתם תמשיכו להגיב בטירוף, ובמקביל תלמדו לכתוב בלי שגיאות כתיב וסימני קריאה היסטריים. קוראים לזה "להתבגר".

האצבעות שלכם כבר מחוממות על כפתור התגובות? אל תתביישו, בואו להגיד לניב מה אתם חושבים עליו ולטקבק: טוקבקיסטים - חם או סתם?

  • עוד באותו נושא:
  • טוקבקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully