וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בירי לעבר אם ובנותיה

נתיב נחמני

8.4.2008 / 11:09

לפי החשד, השניים, בני 20 ו-23 מראשון לציון, היו מעורבים בירי בעקבות ריב על מקום חניה בחולון. מהירי נפצעו בשוגג אם ושתי בנותיה

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) שני חשודים בני 23 ו-20 מראשון לציון בחשד למעורבות בירי לעבר אם ובנותיה בשכונת ג'סי כהן בחולון לפני כארבעה חודשים. בעקבות הירי, שהיה על רקע סכסוך בין שני נהגים, נפצעו באורח קל אם ושתי בנותיה.

מספר דקות לאחר ששני הנהגים רבו על מקום חניה ברחוב ארבע ארצות בחולון, אחד מהם חזר למקום בנסיעה, וירה לכיוון הנהג השני. מהירי נפגעו בשוגג באם ושתי בנותיה, שלא היו קשורות לריב. החשוד בירי נמלט מהמקום, ועל פי העדויות, ברכבו היו עוד שלושה אנשים וכלב.

זמן קצר לאחר הירי עבר במקום סגן ניצב מאיר כהן, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרת מרחב אילון, שפינה בעצמו את הפצועות לבית החולים. כבר במהלך הנסיעה פתח כהן בחקירה, ומדברי האם ובנותיה התברר לו כי הנהגים רבו ביניהם. מאז המשטרה חוקרת את האירוע ולא הצליחה לשים את ידה על החשודים. "זה היה כמו לחפש מחט בערמת שחת", סיפר סגן ניצב כהן לוואלה! חדשות.

צוות חקירה מיוחד בראשותה של פקד רותי האוסטליך, שמונה לחקור את האירוע, השקיע מרץ רב בניסיון לאתר את החשודים, אפילו באמצעות תיאור הכלב שדווח כי היה ברכבו של היורה. לבסוף, אותרו החשודים, ואחד מהם אף זוהה על ידי האם שנפצעה. השניים יובאו היום לבית המשפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully