וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו רוצה הצעה טובה יותר ממיקרוסופט

שי אילן

7.4.2008 / 19:18

בתגובה לאולטימטום של שלושה שבועות שהציבה מיקרוסופט להשתלטות עויינת, טוענת יאהו שערך המניה שלה צריך להיות גבוה יותר

יאהו הגיבה רשמית לאולטימטום בן שלושת השבועות שהציבה בפניה מיקרוסופט בסוף השבוע. במכתב למועצת המנהלים של יאהו, מיקרוסופט אמרה שעל החברה לקבל את הצעת הרכישה שלה במחיר של 31 דולר למניה, או שמיקרוסופט תבצע השתלטות עוינת על יאהו במחיר נמוך יותר.

מנהלי יאהו אמרו בתגובה שההצעה של מיקרוסופט "ממעיטה באופן משמעותי בערכה של החברה". במכתב של יאהו נאמר: "אנחנו ממשיכים להאמין שההצעה שלכם אינה לטובת מחזיקי המניות שלנו". החברה אומרת גם שקיימה פגישות עם משקיעים, המחזיקים בחלק משמעותי מהמניות שלה, וגם הם סבורים שההערכה של מיקרוסופט היא נמוכה. פרוש הדבר הוא שהמשקיעים הללו לא ירצו למכור את מניותיהם למיקרוסופט, במקרה של השתלטות.

יאהו אמרה במכתב שהטענה של מיקרוסופט, לפיה לא התקיימו שיחות משמעותיות בין שתי החברות, אינה נכונה. לדברי יאהו, שתי החברות קיימו שיחות על ענייני רגולציה, מיזוג ומניעת מונופול. לדברי יאהו סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, היה נוכח בשתיים מהשיחות והיה יכול לקדם אותן לאן שרצה.

יאהו אמנם טוענת שהיא פתוחה לאפשרות של רכישה על ידי מיקרוסופט, אבל נראה ששתי החברות מתחפרות בעמדותיהן. הדרישה של יאהו לקבל הצעה טובה יותר ועמדת מיקרוסופט, שהצעתה יכולה רק לרדת, מבטיחה ככל הנראה התנגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully