וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בירושלים: הוארך מעצר חשוד נוסף

נתיב נחמני

7.4.2008 / 16:53

לטענת המשטרה, מדובר ב"אדם הקשור בקשר הדוק לשאר מעשי ההתעללות של החבורה הסדיסטית". מעצרו הוארך ב-4 ימים

נטע גרנות

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של חשוד נוסף בפרשת האם המתעללת מירושלים. מעצרו של האברך התאפשר בזכות רישומים במחברתו של הרב אליאור חן, שחשוד גם הוא בפרשה וכנראה נמלט לחו"ל עם חשיפתה, בהם הוא מזכיר את שמו בהקשר למעשים שעשו יחד לילדים.

"אין חולק שהחשוד העומד בפני בית המשפט קשור באופן ישיר לחבורה", כך אמר היום (שני) הטוען המשטרתי רפ"ק עדי מאיר בדיון שנערך בבית המשפט. מהדיון עולה, כי החשוד לא משתף פעולה עם המשטרה ובחקירותיו הוא בחר לשמור על זכות השתיקה. בין יתר חומר הראיות לכאורה שהובאו בפני השופט, הציג הטוען המשטרתי מחברת שנכתבה על ידי אחד הילדים בה הוא מדבר על החשוד הנוסף שנעצר אתמול.

נגד אמם של הילדים ונגד דוד קוגמן הוגש אתמול כתב אישום לבית משפט המחוזי בירושלים. מכתב האישום עולה כי האם הכירה את קוגמן באמצעות הרב אליאור חן, שעמד בראש קבוצה שנהגה ללמוד תורה ולבקר בקברי צדיקים, בה השתתף גם בעלה לשעבר של האם. לאחר גירושי הזוג, סיפרה האם לחן כי היא מתקשה בחינוך ילדיה, והוא הורה לקוגמן, שבחודשים האחרונים התגורר עמה יחד עם נוספים, לבצע "תיקון" בילדים על מנת להוציא מהם את "השדים והמזיקים". על פי כתב האישום שהגיש עו"ד דניאל מור מפרקליטות מחוז ירושלים, סדרת החינוך המיוחדת כללה טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים והאכלה בצואה.

"זאת אחת מפרשות התעללות בקטינים החמורה ביותר בישראל", אמר רפ"ק מאיר והוסיף כי "החשוד קשור בקשר הדוק לשאר החבורה הסדיסטית במעשי ההתעללות".

שופט השלום יחזקאל ברקלי קבע כי יש הצדקה להיעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד וקיבל גם את בקשת סניגוריו של החשוד לאסור את פרסום זהותו, עד לדיון הבא.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully