וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "אין לנו אינטרס להסלים את המצב"

יהושע בריינר

7.4.2008 / 16:55

שר הביטחון אמר את הדברים בדיון על תרגיל העורף. לדבריו, "אנו עושים פעילות רבה כדי שהעורף יהיה מוכן לכל מצב"

"למדינת ישראל אין אינטרס להסלים את המצב באזור". כך אמר היום (שני) שר הביטחון אהוד ברק בדיון על תרגיל העורף, שנערך השבוע ברחבי הארץ.

בדיון של ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון, אמר ברק: "מלחמת לבנון השנייה יצרה מציאות בה העורף הוא חלק מהחזית, ועמידת העורף היא תנאי לניצחון בדיוק כמו ניצחון בכל אחת מזירות הלחימה האחרות. דרך התרגיל הזה ודרך התיאום בין משרד הממשלה השונים אנחנו פועלים על מנת לחזק את העורף".

לדברי ברק, "מטרת התרגיל הזה ושל תרגילים בכלל היא למידה, הפקת לקחים ויצירת הכשירות. מערכת הביטחון ומל"ח ימשיכו להתאמן ולהכשיר את עצמם בכל התחומים, כולל התחומים הקשורים לעורף".

"בסוף", ציין, "הדברים לא מוכרעים באולמות הדיונים האלה. ראשי הרשויות, שהם המנהיגים האמיתיים של היישוב, עומדים מול האזרחים ומול הפגיעות עצמן, ואנחנו צריכים להיות מסוגלים לתת להם את הגיבוי הנכון כדי שהמנהיגות שלהם בשטח תוביל למוכנות".

שר הביטחון אמר גם, כי באחרונה אושרו 30 מיליון שקל למרכיבי הביטחון השוטפים ביישובים וכן שהושקעו 150 מיליון שקל בשיקום המקלטים בצפון. לדבריו, "אנו עושים פעילות רבה כדי שהעורף של מדינת ישראל יהיה מוכן לכל מצב אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully