וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג בקניון של היקום

ענת לב-אדלר ורונית נשר

7.4.2008 / 13:26

הקניון של היקום פתוח 24 שעות ביממה: אפשר לגשת לכל חנות, לכל מדף ולכל פריט ולקחת מה שנרצה - ליצור שפע בחיינו, כתבה שניה

כדי להעצים את תודעת השפע ודרך כך להביא לידי התממשות השפע בחיינו, עלינו לחשוב במונחים של יש ולהוציא מהלקסיקון את תחושת האין והמחסור. עלינו להאמין תמיד שיש, שכן האמונות יוצרות את המחשבות, ואלה יוצרות את ההתנהגות וזו יוצרת את המציאות שלנו!

כאמור, תודעת שפע היא היכולת להבין ולהרגיש שיש די והותר מהכל. במגעינו עם היקום ועם עצמנו, עלינו לפעול מתוך תודעת יש ולהבין שהשפע סביבנו הוא אינסופי, הוא קיים לתמיד ועלינו רק לדעת לנתב אותו אל חיינו ולממש אותו בחיינו באופן הנכון עבורנו.

כדי להתנהל מתוך תודעה של שפע בחיינו, עלינו לחיות בתחושה אמיתית שהקניון של היקום פתוח בפנינו עשרים וארבע שעות ביממה ושאנו יכולים לגשת לכל חנות, לכל מדף ולכל פריט ולקחת ממנו ככל שנתאווה. הכל תלוי ברצון שלנו ובחיבור שלנו אל הקצב שבו הדברים קורים. כדי לחוות תחושת שפע, עלינו לפעול מתוך שלווה, לשחרר את הצורך בשליטה על קצב האירועים ולזרום עם הקצב שבו הדברים קורים, בלי לרדוף אחריהם באובססיביות.

אנשים שיש להם תודעת שפע מפותחת הם אלה המצליחים למשוך אל תוך חייהם מצבים ותוצרים שאליהם הם מתאווים, בלי הפחד שהם אינם ראויים. הם ניחנו ביכולת "לזרום עם הדברים". הם יודעים ובטוחים שתמיד יהיה עוד, שתמיד יהיה שפע, שכן השפע הזה נובע מתוכם. לעומתם, אנשים תקועים חיים ללא פתיחות לשינויים ופועלים לפי אותן תפישות ישנות שוב ושוב. זאת בניגוד לטבע העולם הזורם ומשתנה תדיר.

חשוב לזכור שהשפע שהיקום מאפשר לנו לממש הוא לא בהכרח שפע חומרי. השפע הוא קודם כל מושג מופשט: השפע הוא הדרך. השפע הוא השמחה, הידיעה, האהבה, הכוח, היכולת, התשוקה והעשייה.

הרצון לשפע: יצירת מלאי

כעת, משיצרנו בתוכנו תודעת שפע המסוגלת לממש את פוטנציאל השפע ולייצר תוצרי שפע, עלינו להכיל אותם בתוכנו כדי שנוכל לעשות בהם שימוש בכל עת שנחפוץ. כוח הרצון שלנו הוא מחסני השפע שלנו. כוח הרצון הוא העיקר ביכולתנו לקבל ולהכיל את השפע, כפי שאמרו חז"ל: "השפע יורד מן השמים כפי רצונו של האדם".

ואכן, ככל שהרצון שלנו לשפע כביר וגדול, כך יתעצם השפע שנצליח להכיל. ככל שנרצה יותר, כך נגדיל את כלי הקיבול - יכולת הקבלה - שלנו, ושפע רב יוכל להשתכן בתוכנו. איננו צריכים להתבייש ברצונותינו העצומים. להיפך. עלינו לאפשר להם לפרוץ מתוכנו ולתקשר עם היקום.

מי שרצונו מסתפק במועט, מעט ישכון בו. מי שרוצה מן היקום דברים גדולים, העולם ימטיר אותם עליו. כאשר העולם מעניק לנו את השפע, עלינו לזכור כי השפע הזה הוא כפי רצוננו – "משביע לכל חי רצון" – הרצון שלנו הוא שישרטט את העתיד שלנו.

מתוך הספר "סוד השפע", בהוצאת "ידיעות אחרונות", 160 עמ'. "סוד השפע" הוא מדריך שימושי המלמד כיצד להפוך את חיינו לחיי שפע בתחומים שונים. ענת לב-אדלר היא עיתונאית, עורכת ופזמונאית. מחברת סדרת מדריכים וספרי מתנה. רונית נשר היא פסיכותרפיסטית ומנחת קבוצות, מנהלת בית הספר לאינטליגנציה רגשית.

  • עוד באותו נושא:
  • שפע
  • תודעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully