וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע הפתיעה את הפועל חיפה

13.10.2001 / 19:11

בוקר טוב לופא קדוש, יש לך קבוצת כדורגל. הפועל ב"ש, אחרי שתי תבוסות, הדהימה כשהביסה בחוץ את האדומים מחיפה. התעוררות בנגב

הפועל ב"ש רשמה הישג נהדר, כאשר הצליחה לנצח 1:3 בקרית אליעזר את הפועל חיפה מהצמרת. קבוצתו של לופא קדוש הציגה משחק יוצא מהכלל ונהנתה מצמד במחצית הראשונה של רובנילסון מונטיירו הברזילאי, שגם הוחלף אחרי שנפצע. אופיר חיים, שנכנס במקומו, הבקיע את השער השלישי, בעוד אלירן אלקיים החיפאי הצליח רק לצמק.

הפועל ב"ש, אשר לא פתחה את העונה בצורה טובה, קיוותה לחזור עם נקודות ממשחק החוץ בקרית אליעזר. השוער אסי רחמים החלים מפציעה ופתח בין הקורות, בעוד שאול סמדג'ה המתין על הספסל. מורדי שוורץ לא נכלל בסגל. הבלם הצעיר, עוז יפרח, ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב של לופא קדוש. רובנילסון מונטיירו הברזילאי פתח כחלוץ חוד בודד וסיפק את הסחורה, כשאליניב ברדה מתופקד מעט מאחוריו.

מנגד, קבוצתו של גיא לוי הגיעה למשחק אחרי ה- 1:6 הגדול על מ.ס אשדוד במשחקה האחרון בליגה. הפועל חיפה הציגה את חוליית הקישור האימתנית ומשופעת הזרים שלה, בעוד אורן נסים, שמפגין בתקופה האחרונה יכולת כיבוש יוצאת מהכלל, שיחק בחוד ההתקפה. שי הס פתח בין הקורות.

צמד נהדר של מונטיירו

דקות הפתיחה היו בשליטה של הקבוצה המארחת, למרות שההזדמנות הראשונה היתה דווקא של ברדה, שניסה לתעתע בהגנת חיפה אך הכדור הורחק לחוץ. בדקה ה- 22 עלתה הפועל ב"ש ליתרון חוץ מפתיע: דייוי קורמן הבלגי בעט כדור חופשי אלכסוני לתוך רחבת חיפה ומונטיירו הברזילאי התרומם מעל כולם ונגח לרשת - 1:0 לב"ש, הלם בחיפה.

חיפה הגיבה לשער שספגה בלחץ כבד על השער של רחמים, וכעבור ארבע דקות הצליחה להחדיר את הכדור לרשת, אולם השופט אסף קינן פסל את שער הנגיחה של אורן נסים בטענת נבדל, למרות מחאות האוהדים והספסל החיפאי. למונטיירו, אשר נפצע ברגלו עוד לפני כיבוש השער ואמור היה להיות מוחלף, היו תוכניות אחרות ובדקה ה-34 הוא עשה את הבלתי יאומן: ברדה היה אחראי על עבודת ההכנה והברזילאי, שבקושי עמד על רגליו מרוב כאבים, בעט שטוח מתוך הרחבה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. מייד לאחר מכן הוא גם הוחלף לקול תשואות הקהל הבאר שבעי ע"י אופיר חיים, שתרם את חלקו בהמשך.

עוד לפני השריקה למחצית הספיק רמי אבו-לאבן מב"ש לנעוץ כדור חופשי אדיר מ- 30 מ' במשקוף השער של שי הס, שניצל בנס מספיגה שלישית. 0:2 להפועל ב"ש במחצית.

חיים עם השלישי, אלקיים מצמק

למחצית השניה עלתה הפועל חיפה עם שינוי אחד בהרכבה - אלי אברבנל, שחקן התקפה, נכנס במקומו של מאיר בן-מרגי. שחקניו של גיא לוי היו מסוכנים יותר, אבל הגנת ב"ש הציגה משחק טוב ואחראי ושמרה היטב על השער של רחמים.

בדקה ה-60, בעיצומו של לחץ חיפאי, עקצו שחקניו של לופא קדוש בשלישית: אופיר חיים המחליף השתלט על כדור וירה טיל מ- 16 מ' לרשת העליונה. 0:3 מדהים לב"ש, אפילו על הספסל של קדוש לא מאמינים. כעבור חמש דקות הצליח אלירן אלקיים לכבוש שער מצמק לזכות החיפאים, אחרי שעלה טוב לכדור קרן ונגח לרשת בעזרת הקורה. גם כניסתו של צחי טובי בשורות חיפה, במקומו של מיכאל אניצ'יץ' הבינוני, הפיחה רוח חיים בקבוצה.

דקות הסיום היו בסימן לחץ חיפאי, אולם דווקא זרקו סרפימובסקי נעץ כדור אדיר למשקוף של שי הס. 3:1 גדול להפועל ב"ש בסיום, ולופא קדוש יכול סוף סוף לחייך. עבור גיא לוי והפועל חיפה היתה זו מפלה ביתית מפתיעה, אחרי פתיחת עונה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully