וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב חגיגות ה-60: לא רק זיקוקים

פנחס וולף

6.4.2008 / 17:02

השרה אברהם-בלילא הודיעה כי 24% מתקציב החגיגות יוקדשו לפרוייקטים חינוכיים. יתכן שייצוין יום פעילות מיוחד בעוטף עזה

24% מתקציב חגיגות שנת ה-60 לישראל יושקעו בפרויקטים ערכיים וחינוכיים – כך הציגו היום השרה רוחמה אברהם-בלילא, האחראית לחגיגות שנת ה-60, וחיים גולדברג, ראש מטה חגיגות שנת ה-60. התקציב עומד על 98 מיליון שקלים, כאשר עשרה מיליון שקלים מתוכו מיועדים להכשרת מנהיגות צעירה בקרב בני נוער.

לדברי אברהם-בלילא וגולדברג, 15% נוספים מהתקציב יושקעו באירועי יום העצמאות עצמו והיתר יושקע בפרויקטים של בניית תשתיות, אירועי תרבות ותערוכות. בנוגע לפרסום לפיו פרישת דגל ישראל הגדול בעולם באילת לפני כחודש וחצי עלתה 200 אלף שקלים, הציג גולדברג את חשבונית העסקה שמעידה על תשלום של 50 אלף שקלים בלבד.

אברהם הודיעה כי נבחנת אפשרות לציין יום פעילות מיוחד בשדרות ועוטף עזה. לדבריה, "לא מדובר במסיבות ראוותניות אלא בפרויקטים רבים שיעסקו בין היתר בתשתיות ובנגישות לאנשים עם מוגבלויות". השרה התייחסה גם לקריאות להעביר את התקציב לחגיגות לסל התרופות ומטרות חשובות אחרות. "אין ספק שסל התרופות הוא סוגיה כואבת לכולנו. הלוואי שתקציב שנת ה-60 היה יכול לפתור את כל הבעיות של מדינת ישראל, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שזוהי שנת ה-60 שלנו. אני מקווה שבשנת התקציב הבאה התקציב יוקדש לדברים אחרים כולל סל התרופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully