וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: שגרירות ישראל בשדרות

ספי קרופסקי

6.4.2008 / 15:10

בנוסף לנציגויות השונות בעולם הודיע משרד החוץ כי הנציגות החדשה בעיר מוכת הקסאם "תציג את שגרת החיים הבלתי אפשרית"

במשרד החוץ הודיעו היום (ראשון) כי בנוסף לעשרות הנציגויות והשגרירויות הפזורות ברחבי העולם, צפויה השבוע להצטרף נציגות חדשה לרשימה - בשדרות. תפקידה של הנציגות, שתאויש על ידי אנשי המשרד, תהיה ללוות את נציגי התקשורת הזרה המגיעים לסקר את המצב באזור, כמו גם משלחות בינלאומיות המבקרות בעיר.

לפי הודעה רשמית של המשרד, "נציגי משרד החוץ שיישבו בעיר, בשיתוף עיריית שדרות ואנשי המועצה האזורית שער הנגב, ילוו את האורחים ויציגו בפניהם את שגרת החיים הבלתי אפשרית של תושבי האזור, כמו גם סיפורים אנושיים שיסייעו במאמצי ההסברה של משרד החוץ להציג לעולם את מציאות החיים תחת איום הקסאמים". לפי ההודעה, שדרות "הפכה מכורח הנסיבות לאתר מרכזי במסלול הביקורים הרשמיים של גורמים זרים".

היוזמה החדשה מצטרפת אל שורה של יוזמות קודמות בתקופה האחרונה שמטרתן להעלות את המשבר בשדרות על סדר היום הציבורי והפוליטי בעולם. כחלק מאלו יצאו משלחות הסברה למוקדים שונים בחו"ל, הושק קמפיין בנושא שדרות באינטרנט, ונערך מיצג בלונים אדומים מול בניין האו"ם בניו יורק, להמחשת איום ה"צבע האדום".

גורם רשמי במשרד החוץ אמר היום בעקבות פתיחת ה"שגרירות החדשה", כי "מצד אחד, אנשי המשרד יוכלו להפנות את תשומת הלב התקשורתית לסיפורים האנושיים ולמציאות החיים באזור, ומצד שני זהו מסר ברור לתושבי העיר שדרות ויישובי עוטף עזה כי משרד החוץ עומד לצדם ומייצג אותם הן בישראל והן בכל אחת מהשגרירויות הישראליות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully