וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר לגבר שהתעלל בצעירה

נתיב נחמני

6.4.2008 / 14:43

הצעירה הגיעה לעבוד אצלו במכירת ציורים באירלנד והתפתחה בניהם מערכת יחסים. לאחר שהביעה חשש מחתונה הוא התעלל בה

7 שנות מאסר בפועל נגזרו היום (ראשון) על אלי בן יטח, בן 37 מפתח תקווה, שהואשם בתקיפתה ובכליאתה של צעירה ישראלית שהגיעה לעבוד אצלו באירלנד כמוכרת ציורי שמן. הפרשה החלה לפני כשנתיים כשהצעירה נענתה למודעה שהזמינה צעירים לעבוד במכירת ציורים, ונסעה לאירלנד לעבוד אצל בן יטח. מספר שבועות אחרי תחילת עבודתה שם, התפתחה בין השניים מערכת יחסים רומנטית, והם החליטו להינשא.

אולם, יחסו של בן יטח לצעירה הפך אלים כשהצעירה הביעה בפניו את חששותיה מהשינוי בחייה. בן יטח תקף אותה, ושלח אותה להמשיך בעבודתה. מאז היא הייתה נתונה לאיומים על ידו.

באחת הפעמים, הטיח בה בן יטח האשמות על שהיא לא עושה דבר, תקף אותה, ופקד עליה לשבת על הרצפה ללא תנועה. לאחר מכן כלא אותה בארון כשידיה כפותות ופיה חסום ואיים עליה, כשמוט ברזל בידו, שאם תצא יהרוג אותה. כשהוציא אותה מהארון, הוא חבט בה במקל בעוצמה רבה, פקד עליה להתקלח במים קרים וגרר אותה ליער סמוך, שם איים להצית את גופה בעודה בחיים.

במספר הזדמנויות ניסתה הצעירה להימלט, אך בן יטח הצליח לעוצרה. לאחר שהותקפה בברוטאליות פעמים נוספות, הצליחה הצעירה להימלט לבית שכנתה ומשם לישראל. עם הגיעה לארץ חיכו לה בני משפחתה בשדה התעופה ומשם נסעו ישירות לתחנת המשטרה בפתח תקווה להתלונן על שעברה.

מספר שבועות אחר כך, כשבן יטח הגיע לביקור בישראל, עצרה אותו המשטרה. "מידת המסוכנות הרבה הנשקפת מהנאשם עולה על פניה ממהות המעשים בהם הורשע. דומה כי מעשיו מדברים בעד עצמם וכל מילה מיותרת", אמרה היום שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, דבורה עטר, וגזרה את דינו לשבע שנות מאסר בפועל, שנה על תנאי ופיצוי למתלוננת על סך של 50 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully