וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ בריטניה רוצה לגנוב יועץ של קלינטון

טלי גולדשטין

6.4.2008 / 18:06

מומחה הסקרים מארק פן הוא היועץ הבכיר של הילרי קלינטון. גורדון בראון יוכל לשכור את שירותיו רק אם תפרוש קלינטון מהמרוץ

ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון מתכנן לשכור את שירותיו של מומחה הסקרים היקר בעולם כדי להחיות את הקריירה הפוליטית שלו. כך דיווח היום הצהובון הבריטי "דיילי מייל". הבעיה היחידה העומדת בפני בראון היא שמומחה הסקרים מארק פן הוא בימים אלה היועץ הבכיר של הילרי קלינטון, מועמדת דמוקרטית לנשיאות בארצות הברית.

בראון, הצפוי להגיע לביקור בארצות הברית בעוד עשרה ימים ולהיפגש עם קלינטון ועם יריבה ברק אובמה, יוכל לשכור את שירותי המיליונר רק במידה וקלינטון תאלץ לפרוש מהמרוץ לבית הלבן, כפי שפרשנים רבים חוזים שתעשה.

בבחירות האחרונות בבריטניה, שילם ראש הממשלה לשעבר טוני בלייר לפן כמיליון דולר בעבור שירותיו. חברת הסקרים של פן, "פן שון ובלנד" חייבה את קלינטון עד כה בלמעלה מ-10 מיליון דולר.

פן, בנו של חקלאי ומגדל תרנגולות פולני, עלה לכותרות לאחר שעזר לביל קלינטון להיבחר לנשיא ארצות הברית ב-1996. פן אף הוציא באחרונה ספר חדש הנקרא " Microtrends ", העוסק בקבוצות יעד של מצביעים.

פן בן ה-54 ידוע בוושינגטון בכינוי "שלומבו" ו"פן הגדול", על רקע סגנון לבושו המרושל. אחד מחבריו אמר כי לפן "מנת המשכל של ביל גייטס, אך אינטליגנציה רגשית של חציל". פן מתגורר באחוזה בשווי 6 מיליון דולר בשכונת ג'ורג'טאון היוקרתית שבוושינגטון. הוא נשוי לננסי ג'ייקובסון, מגייסת כספים עבור המפלגה הדמוקרטית. פן עבד בעבר בעבור לקוחות שנויים במחלוקת, כגון ממשלת קולומביה, החונטה הצבאית בארגנטינה וראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני.

החדשות על עבודתו החדשה של פן באות בעקבות חשיפתו של ה"מייל" לגבי תפקודה הלקוי של יועצת הסקרים הבכירה הנוכחית של בראון, דבורה מטינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully