וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הרגש בשיאו

6.4.2008 / 12:57

גם השבוע ניתח טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והוא מציע להיזהר מכעסים שעלולים לפגוע בתקשורת עם הסובבים אותנו

המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד בכל מה שאנו עושים השבוע (שבין 6-13 באפריל). נדמה שכמה וכמה פתילים רגשיים עלולים להתפוצץ עכשיו ולחבוט בפנינו, בעיקר כשאנו פועלים בצורה חפוזה ולא שקולה, הן במערכות היחסים שלנו והן בדיאלוג עם העולם. נדמה שכל דבר קטן עלול לגרום לנו להתפוצץ עכשיו וחוסר הסבלנות עלול לפגוע בנו. עלינו להתאפק, לגלות אורך רוח ולחכות עוד דקה או שתיים לפני שנמצא את עצמנו שופכים את התסכול שלנו על עצמנו או על מישהו אחר.

המעבר המעניין של השבוע

מעברה של ונוס ממזל דגים העגמומי משהו למזל טלה האסרטיבי. הגיע הזמן להריע בחצוצרה: ונוס המסמלת את הרגשות העדינים ומערכות היחסים שלנו משנה פאזה. כן, לאחר חודש בו שכבה ונוס בכותונת מלמלה, הזילה דמעות לכרית וכתבה שירים בסתר במזל דגים הרומנטי, היא מחליטה שזהו, לעזאזל הכל: הגיע הזמן לפעול ולא לחכות שהמציאות תגיע אליה.

היא לובשת ג'ינס משופשף, תוקעת אקדח בחגורה ויוצאת לכבוש את העולם, או לפחות את אלה שנמאס לחכות להם. הגיע הזמן לגלות יוזמה במקום לחכות שהדברים יתרחשו מעצמם וזה בדיוק מה שהיא עושה: יוזמת, פועלת ובעיקר לוקחת את השליטה לידיה. ונוס במזל טלה היא אחד היצורים האסרטיביים שקיימים, בוטה וחצופה, טום בוי שמתחרה חופשי בגברים שמסביבה וגם לוקחת את כל הקופה. ומה היא עושה ליחסים שלנו? ראשית, היא מנפנפת את כל החנופה לסובביה ולגברים שבינינו היא רומזת שמי שלא מזיע - לא יגיע.

לעומת זאת, בנושאי כספים ונוס עלולה להביא איתה פתרונות לטווח קצר וצורך בסיפוק מיידי שעלול להתחלף באכזבות מהירות, למי שלא מייצר שיקול דעת אמיתי אלא מעדיף לפעול במקום לחשוב.

הזוית הקשה של השבוע

זוית הפעולה בין ונוס הרגשנית שעוברת למזל טלה, לפלוטו הכוחני שנמצא במזל גדי. לא רק שונוס עוברת למזל טלה - היא גם מעלה מיד את הטורים ואת הווליום ושמה דגש על הצורך בכיבושים מהירים, בעמדות כוח, בויכוחים אינסופיים ובגישה טוטלית לגמרי: תפעל או תפנה את הבמה, אומרת ונוס וכלל לא מסתכלת לאחור.

מערכות היחסים שלנו זקוקות עכשיו לניעור כלשהו והזוית הזו בהחלט עושה זאת: הגיע הזמן לקבל החלטות לאן הולכים ומי קובע את הטון בקשרים שלנו. שליטה היא שם המשחק, לטוב ולרע. מעבר לכך, הדגש השבוע הוא גם על הצד היצרי של היחסים יותר מאשר על הצד הרומנטי והעדין.

לפעמים צריך גם לאפשר לגוף להתבטא. אבל החשוב ביותר הוא שלא לריב על שטויות ולהקשיב קצת יותר לפרטנרים שלכם, לפני שמקבלים החלטות פזיזות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

התקשורת שלנו

לא קלה השבוע. זוית הפעולה שיוצר מרקורי כוכב התקשורת עם כוכב מרס, עלולה להביא איתה נזקים רציניים ליחסים שלנו, אם לא נפעל בחוכמה ובהגיון, אלא נאפשר לרגשות ולפתיל הקצרצר שלנו להשתלט על האירועים. חשוב לפעול מתוך מחשבה לפני שמחליטים על ניתוק יחסים או הוצאת כעסים ולא להזדהות יותר מידי עם המלים שלנו: אלה רק מלים והאדם עצמו חשוב הרבה יותר. מי בעיקר עלול להיפגע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, טלה, סרטן וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הזוית האופטימית של השבוע

זוית הפעולה בין השמש לכוכב יופיטר. זוהי זוית אמביציוזית ואופטימית, אך היא עלולה גם להביא איתה אופטימיות יתר וקושי מסויים להבדיל בין מה שחשוב באמת לבין משאלות הלב. חשוב במיוחד השבוע להציב גבולות ולא לפרוץ אותן, להגדיר מטרות מעשיות ולא להתמקד בפנזטיות ולהיזהר מאכילת יתר. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, טלה ומאזניים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - להיזהר מדברנות יתר ולא לומר את הכל... נסו להשאיר גם דברים לצד המעשי שלכם.

שור - האסרטיביות חוזרת, אולם חשוב לא להרוס יחסים יפים בגלל קריזה של רגע.

תאומים - להיזהר מאוד שלא להרוס בהבל פה תקשורת עדינה ונאה. חישבו פעמיים לפני שאתם מדברים.

סרטן - האמביציה מתחזקת: הגיע הזמן לרוץ קדימה, סרטנים, ולהסתער על אתגרים גדולים.

אריה - הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, לתכנן נסיעה, אבל לעשות זאת בזהירות.

בתולה - להתמקד בפרטים הקטנים, למרות הצורך המתחזק לכבוש את העולם.

מאזניים - זוגיות ויחסים קרובים: זה הזמן להשקיע בהם קצת יותר.

עקרב - התקשורת שלכם שווה מחשבה נוספת, בעיקר כשאתם כועסים. זהירות.

קשת - לשים גבולות ולא רק למרוד, ולהגדיר בדיוק מה אתם רוצים במקום לבזבז אנרגיה.

גדי - לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להסתפק רק בכיבוי שריפות של כאן ועכשיו.

דלי - הקצב של הדברים מואץ, בעיקר בתקשורת שלכם: נסו להימנע מהחלטות פזיזות.

דגים - להשקיע קצת יותר מחשבה ביחסים עם הבית, ההורים, ואנשים קרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully