וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - חמישי

יאיר טריבלסקי

9.4.2008 / 11:09

הגיע הזמן להזיז קצת את הגוף, אולי זה ירגיע את חוסר הסבלנות שילווה אותנו - טריבלסקי עם התחזית בווידאו

מערכת וואלה

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

הירח נמצא עדיין במזל תאומים התקשורתי והמלים שלנו ממשיכות להיות חשובות מתמיד. בנוסף, מרקורי ממשיך להיות קרוב מאוד לזוית הפעולה של אתמול עם מרס, מה שמדגיש את הצורך לפעול בזהירות רבה עם המלים שלנו. השמש מתקרבת מאוד לזוית הפעולה עם יופיטר ומחר תגיע לדיוקה. המשמעות היא שיש לא מעט לחצים מבפנים ומבחוץ לעשייה ופעולה.

המלה תקשורת ממשיכה להיות במרכז תשומת הלב שלנו גם היום. זו עלולה להיות תקשורת כוחנית ולא קלה וחוסר הסבלנות שלכם עלול להפוך גם אתכם לכאלה, אם לא תיזהרו. מצד שני, במקביל, הצורך להפעיל את הגוף הולך ומתחזק. הגיע הזמן לפרק קצת את השרירים, להירשם לחדר הכושר ולהשקיע קצת יותר מאמץ בפעילות ספורטיבית. זה גם ללא ספק יעזור להרגיע את הרוחות.

חשוב במיוחד היום להימנע ממתחים מכל הסוגים ובעיקר מתחים תקשורתיים. נסו לדבר על מה שמציק לכם ולשתף אנשים שקרובים לכם. אל תתנו למלים של אחרים להפעיל אתכם ולהביא איתן כעסים. התבצרות בעקרונות ובגישה נוקשה מידי עלולה לפעול נגדכם.

מבחינה רומנטית - קוצר רוח ועצבנות עלולים לקלקל קשרים יפים. נסו להקשיב לפני שאתם מדברים. ומבחינת עשייה - זמן טוב ליוזמות חדשות, אבל ליוזמות שיש להן גם בסיס מעשי ולא רק אדרנלין והתלהבות כבסיס שאפשר להישען עליו. התמקדו בפרטים הקטנים.

כמה טיפים ליום הזה - הקשבה אמיתית לפני שמדברים, החלטה שלא יוצרים דרמה כשדברים יוצאים משליטה והרבה פעילות פיזית שתשחרר קצת את הגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully