וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - רביעי

יאיר טריבלסקי

8.4.2008 / 11:07

דרמות וסערות מיותרות עלולות ללוות את היום שיהיה וטריבלסקי מציע לא להפוך כל ויכוח למלחמת עולם - התחזית בווידאו

מערכת וואלה

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

הירח שוהה היום במזל תאומים התקשורתי, אבל יוצר זוית עימות עם סטורן שמקשה עלינו. השמש במזל טלה הנלהב יוצרת זוית פעולה מתקדמת עם כוכב יופיטר, שמביאה איתה צורך להתרחב ולרוץ קדימה. והחשוב ביותר: זוית הפעולה שבין כוכב מרקורי במזל טלה לבין כוכב מרס האגרסיבי מגיעה היום לדיוקה.

על פניו, נושא התקשורת שלנו משמעותי במיוחד היום. הזוית בין מרקורי למרס עלולה לערבב בין מלים לרגשות, להביא איתה מעורבות רגשית בכל מה שנאמר ולהרבה מאוד ויכוחים מיותרים בעיקר על האיך ולא על המה. אנחנו עלולים להזדהות יתר על המידה עם הרעיונות והמלים שלנו ולאבד פרופורציות, מה שעלול להביא לכעסים ותסכולים ואולי גם לסערות ודרמות מיותרות. חשוב להיזהר עכשיו שלא להפוך כל ויכוח למלחמת עולם, לדעת לוותר כשצריך ולא להתבצר בעקרונותינו.

חשוב גם שלא לירות לעצמנו ברגל, אלא לדעת לוותר ולהתפשר. זה נכון לגבי התקשורת שלנו, כמו גם לגבי הרגשות ואפילו המעשים שלנו. אל תתנו לאדרנלין ולחוסר השקט הפנימי ליצור דרמות וסערות מיותרות שרק יהפכו את החיים לקשים. אל תחיו בסרט, בייחוד כשהוא מביא אלינו תקשורת זועפת ופזיזה.

כמה טיפים ליום הזה: לחשוב פעמיים לפני שמדברים וכועסים, לגלות גמישות בתקשורת עם העולם ואם אפשר לדחות החלטות חשובות למחר ועדיף אפילו למחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully