וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - שלישי

יאיר טריבלסקי

7.4.2008 / 11:05

היכונו ליום מעשי במיוחד של הגדרת מטרות ומימוש תוכניות - טריבסלקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית בווידאו

מערכת וואלה

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

הירח שוהה היום במזל שור, מיקום מעשי למדי, והשמש במזל טלה נכנסת לזוית פעולה עם יופיטר. המשמעות היא שזה הזמן להרחיב אופקים ואפשרויות פעולה. בנוסף, מרקורי נכנס לזוית פעולה עם כוכב מרס ולכן בימים הקרובים כדאי לגלות זהירות ולשמור על הפה שלנו.

מבחינה מעשית - זה הזמן לגישה מעשית ולמימוש הרעיונות והתוכניות של הימים האחרונים לקביעת עובדות של כאן ועכשיו. כדאי להפסיק להתפלסף ולהתחיל לזוז. יש עכשיו חוסר שקט שמגיע כתוצאה מהצורך לפעול: כל מה שנותר לנו זה להגדיר מטרות. המטרה הברורה של היום הזה היא להחליט לאן אנחנו הולכים ובעיקר איך.

התקשורת שלנו עם הסביבה- עלולה להתפתח באופן בעייתי שילווה אותנו בימים הקרובים. אנחנו עלולים לסבול מעצבנות וחוסר שקט. מומלץ להיזהר במלים שלנו ולהימנע מריבים וסכסוכים מכל סוג שהוא. פתיל קצר? בהחלט. אבל נסו להאריך אותו קצת.

מבחינה רומנטית - יש עדיין מתחים באוויר. אל תעמיסו יותר מידי על מערכות היחסים שלכם ונסו להימנע מריבים מיותרים, כל דבר קטן עלול עכשיו לגרום לריבים כאלה.

כמה טיפים ליום הזה: להיזהר מאי הבנות ומתקשורת אגרסיבית, להימנע ממעורבות רגשית גבוהה מידי ביחסים וריבים מיותרים, להגדיר לעצמנו מטרות מעשיות ולהתמקד בעובדות בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully