וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלינטונים צוחקים כל הדרך אל הבנק

5.4.2008 / 7:35

העזיבה את הבית הלבן רק היטיבה עם בני הזוג קלינטון: ב-7 השנים האחרונות הם הרוויחו לא פחות מ-109 מיליון דולר

בני הזוג ביל והילרי קלינטון הרוויחו בשבע השנים האחרונות 109 מיליון דולר, כך עולה מהחזרי המס שמסרו בני הזוג. לפי הנתונים שנמסרו על ידי בני הזוג, הכסף הגדול הגיע מהרצאותיו של הנשיא לשעבר ברחבי העולם, ששלשלו לכיסו סכום של 51 מיליון דולר.

גם ספרה של הילרי קלינטון, "היסטוריה חיה", הוסיף עוד כמה אפסים לחשבון הבנק של הזוג, וזאת לאחר שמכירות הספר גרפו 10 מיליון דולר. עם זאת נראה כי ביל עולה על הילרי גם ביכולות הכתיבה - הספר האוטוביוגרפי שפרסם עם עזיבתו את הבית הלבן שלשל לכיסו קרוב ל-30 מיליון דולר. שאר הכסף נעשה באמצעות משכרותיהם של בני הזוג כסנטורית וכנשיא לשעבר ומהשקעות של הנשיא לשעבר במיזמים כלכליים.

פרסום הנתונים נעשה לאחר מכבש לחצים שהופעל על הילרי על ידי יריבה ברק אובמה, שפרסם לאחרונה את הרווחים שעה בשבע השנים האחרונות. במחנה קלינטון חוששים כי הכסף הגדול עלול להרחיק מקלינטון תומכים לקראת הפריימריז המכריעים בפנסילבניה. "מעולם לא חשבתי שאגיד זאת, אבל מסתבר שמאז שבעלי עזב את השירות הציבורי הוא עושה, למרבה תדמהתנו, הרבה יותר כסף", אמרה הילרי זמן קצר לפני פרסום הנתונים. יועציה הקרובים של קלינטון ניסו להבליט את התרומות של בני הזוג לארגוני צדקה, שעומדים על סך 10 מיליון דולר.

עם זאת, נראה כי הכסף הגדול שהרוויחו השניים עדיין לא עוזר להילרי להתמודד מול מבול התרומות להן זוכה אובמה. רק בחודש מארס הצליח אובמה לגרוף, בעיקר באמצעות תרומות דרך האינטרנט, 40 מיליון דולר. לעומתו, הילרי קלינטון נאלצה להסתפק בסכום צנוע של 20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully