וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 מבוקשים נמלטו מהכלא הפלסטיני

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.4.2008 / 0:22

האסירים משתייכים לגדודי חללי אל-אקצא. לדברי מנהיג האסירים, "ברחנו מהכלא לאחר ההתנהגות הברברית של הסוהרים". האסירים נמלטו לאחר עימות עם שוטרים פלסטינים

12 אסירים פלסטינים מהזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא, ברחו אמש (שישי) מכלא ג'ניד של הרשות הפלסטינית בשכם לאחר עימות עם כוחות הביטחון הפלסטינים השומרים על בית הכלא.

"ברחנו מהכלא לאחר ההתנהגות הברברית של סוהרי הכלא", אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מנהיג האסירים ובכיר הזרוע הצבאית בשכם, מהדי אבו ראזלה. "כוחות הביטחון תקפו את מבוקשי הגדודים והיכו אותם. הרשות מפרה את הסיכומים לפיהם אנו עצורים ולא אסירים, וזאת למרות שהסתיימו שלושת החודשים שאותם התחייבנו לישראלים לשהות בכלא". "לא נשוב לכלא", הבהיר אבו רזאלה. "למרות זאת אנו מחויבים באופן מלא להפסקת אש עם ישראל".

הפעילים מוגדרים כמבוקשים למערכת הביטחון הישראלית וחלקם אף ברח מאותו כלא לפני כחודש וחצי, אולם כעבור מספר ימים הם הסכימו לשוב לכלא. בתקופה האחרונה החל גל הסגרות מבוקשים בעיר שכם. מבוקשים רבים חששו לחייהם ומסרו את נשקם לרשות הפלסטינית. לפני כחודש הודיעו כוחות הביטחון הפלסטינים כי פירקו את הזרוע הצבאית של פתח בעיר מנשקה. חלק מהמבוקשים אף חתמו על התחייבות שלא לעסוק בטרור ולהשאר בתחומי כלא ג'ניד. כעבור מספר ימים הם הסכימו לשוב לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully