וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אליהו: "התנחלות על כל יהודי שנהרג"

פנחס וולף

3.4.2008 / 17:23

הרב הראשי לישראל לשעבר נאם באזכרה לזכר הנרצחים בפיגוע ב"מרכז הרב". לדבריו, "המדינה צריכה לתת תקציבים גדולים יותר לישיבות"

נטע גרנות

(צילום: נטע גרנות, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

"על כל יהודי שנהרג המדינה צריכה להקים עוד יישוב, עוד ישיבה ועוד התנחלות". כך אמר היום (חמישי) הרב מרדכי אליהו, הרב הראשי לישראל לשעבר, באזכרתם של שמונת הנרצחים בפיגוע בישיבת "מרכז הרב". לדבריו, "המדינה צריכה לתת תקציבים גדולים יותר לישיבות. זאת תהיה הנקמה שלנו. העולם עומד על לימוד תורה והמנהיגים צריכים להעריך את לומדי התורה.

ראש הישיבה הרב יעקב שפירא אמר באזכרה, כי "עם ישראל מבקש שתהיה טיפת כבוד עצמי ושלא יעברו בשקט על הטבח בישיבה. אם נתקלים בתופעות בזויות של אלו המתיימרים להורות על דרך חדשה ונבובה, אנחנו את שלנו נעשה, נישא את שם אדוני ונתחזק בלימוד התורה".

האזכרה לזכר הנרצחים בפיגוע בישיבת "מרכז הרב", שהתרחש לפני ארבעה שבועות, היתה אמורה להיערך כעבור 30 יום, אולם התאריך חל בראש חודש ניסן, חודש בו לא נוהגים לערוך אזכרות והספדים. במשך הלילה תלמידי הישיבה יערכו "ליל משמר" של לימוד תורה לזכר ההרוגים. באזכרה נוכחים בין היתר הרב הראשי לישראל לשעבר מאיר לאו, ראשי הרבנים של הציונות הדתית וחברי הכנסת בני איילון, זבולון אורלב וצבי הנדל (איחוד הלאומי- מפד"ל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully