וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלינטונים: "ברק אובמה לא יכול לנצח"

שי אילן

3.4.2008 / 14:43

בני הזוג קלינטון מנסים לגייס בכל דרך את צירי העל לצידם, ובדרך אומרים גם דברים לא תקינים פוליטית. וגם: ביל קלינטון מתפרץ בקליפורניה

הילרי וביל קלינטון טוענים בשיחות עם צירי העל בנחרצות: "ברק אובמה לא יכול לנצח". רשת ABC מדווחת היום שביל ריצ'רדסון, מושל ניו מקסיקו, שמע את הדברים מהילרי קלינטון לפני שהביע את תמיכתו באובמה. הטיעון לפיו ברק אובמה אינו יכול לנצח לא הושמע בנאומי בחירות, משום שהוא מרמז על סיבה נעדרת תקינות פוליטית: צבעו של המועמד.

ריצ'רדסון, שהיה חבר בקבינט של ביל קלינטון, אמר לבני הזוג שאינו מסכים עם הקביעה. לדבריו, הוא רוחש חיבה והערצה לביל והילרי, אולם "הגיע הזמן שאנחנו, הדמוקרטים, נפסיק להתקוטט בינינו ונתחיל להתכונן לקרב האמיתי, מול ג'ון מקיין".

ביל קלינטון מתפרץ ומתנצל

ה"סן פרנסיסקו כרוניקל" דיווח שביל קלינטון נפגש עם צירי העל של קליפורניה בסוף השבוע. צירים שהשתתפו בפגישה איתו, אמרו שזו הייתה אחת מהפגישות הקשות בהן השתתפו בקריירה הפוליטית שלהם. הם תיארו את הנשיא לשעבר כדמות המקסימה והכריזמטית המוכרת, אבל אמרו שברגע שעלה עניין ריצ'רדסון, כאילו מישהו שלף את הנצרה מרימון.

קלינטון האדים והתפרץ בשצף קצף. הוא התחיל בכך שאמר שריצ'רדסון הבטיח לו שלא ינקוט עמדה בעד אובמה חמש פעמים. אחר כך עבר לסיקור הבלתי הוגן לדבריו של הילרי בתקשורת ולחוסר ההוגנות של ההצבעות במדינות בהן ברק אובמה ניצח. לבסוף שאל בכעס מה היה קורה אם ברק אובמה היה מפגר באחוז אחד והיו דורשים ממנו לפרוש. רוב הדברים כוונו לצירה רייצ'ל בינה, שעברה ממחנה ריצ'רדסון למחנה קלינטון. ההתפרצות החלה כשהיא הביע צער על כך שבמחנה קלינטון כינו את ריצ'רדסון "יהודה איש קריות" (כלומר בוגד).

בינה ספרה שכשהגיעה הביתה, המתינה לה הודעה טלפונית מנציגו של קלינטון, שביקש להתנצל על הארוע. ריצ'רדסון עצמו, שהדי הארוע הגיעו אליו אמר שמעולם לא הבטיח לקלינטונים שיתמוך בהילרי. אין ספק שהלחץ נותן את אותותיו במחנה קלינטון, אומרים בעיתונות האמריקאית ומזהירים את המועמדת מפני טעויות של אובדן עשתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully