וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל הודה במעשים מגונים ב-40 ילדות

נתיב נחמני

3.4.2008 / 14:13

בעקבות תלונה של ילדה בת 12 נעצר החשוד, ובחקירתו התגלה כי הטריד עשרות ילדות בבית הכנסת. עורכת דינו: "הוא זועק לטיפול"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של מכובד קמראן, תושב העיר חולון בן 51, בחשד שביצע מעשים מגונים בכ-40 ילדות. מעצרו של האיש התאפשר בזכות תלונתה של ילדה בת 12 שהגיעה לפני כשבועיים עם הוריה לתחנת המשטרה וסיפרה כי האיש ביצע בה מעשה מגונה בחצר בית הכנסת שבשכונתה. חוקרת ילדים זומנה על מנת להשלים את חקירת הילדה ובחקירה עלה כי החשוד נהג להרים אותה על ידיו וללטף את גופה במשך חודשים, בכל פעם שהיתה מגיעה לבית הכנסת עם אביה.

בעקבות התלונה קמראן נעצר. בחקירתו הודה ותיאר לשוטרים את שעשה לילדה - ואף התוודה כי נהג לעשות מעשים כאלו לכ-40 ילדות נוספות. מהדיון בעניינו בבית המשפט עלה כי קמראו הכיר את אבי הילדה וכן מתפללים אחרים בבית הכנסת, שככל הנראה יזומנו על ידי המשטרה ויתבקשו לברר האם בנותיהן נמנות על הילדות שקמראן ביצע בהן את המעשים. עוד עולה כי למרות שנהג במשך תקופה ארוכה לבצע את מעשיו בעשרות ילדות ובפומבי, איש לא שם לב למעשיו והוא מעולם לא נעצר או נחקר בחשד לכך.

בפתיחת הדיון טען נציג המשטרה רס"ב מימון אבוטבול כי במשטרה חושדים שהחשוד ביצע מעשים חמורים יותר מאלו שהודה בהם וביקש משופט המעצרים אורן שוורץ כי יתן צו המורה על הפצת תמונתו של החשוד, על מנת שכך יתקבלו במשטרה תלונות נוספות. שופט השלום לא נעתר לבקשה אך הורה כאמור להאריך את מעצרו בשל "מסוכנותו לציבור". עורכת דינו טלי גוטליב אמרה היום לוואלה! חדשות כי מרשה הודה בביצוע מעשים מגונים בלתי פולשניים בקטינות, "להודאה שלו הצטרפה הבעת חרטה וזעקה לטיפול", טענה.

פרסום ראשון: 8:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully