וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מפתח של התביעה פחד להעיד נגד אלפרון

נתיב נחמני

3.4.2008 / 12:47

מוכר בפיצוצייה, שלטענת התביעה היה עד לקטטה בין נציגי משפחת אלפרון לבין אנשיו של איציק אברג'יל, סירב למסור את גרסתו

דרמה בבית המשפט: במהלך משפטו של אריה אלפרון, הנאשם במעורבות בקטטה במתחם "שער העיר" ברמת גן לפני כשנתיים, סירב אחד מעדי המפתח של התביעה למסור את גרסתו לגבי הקטטה. העד, שלטענת התביעה היה עד למתרחש, שב ואמר בעדותו שאינו יודע במה מדובר, גם לאור הפצרותיו של השופט שהתקשה להאמין לו.

כזכור, לפני כשנתיים בזמן שאיציק אברג'יל ירד מביתו שבמגדל שער העיר לכיוון רכבו, התקרב לעברו אריה אלפרון יחד עם מספר אנשים, ניגש אליו ונגח בפניו, כך נטען בכתב האישום. דקות לאחר מכן הצטרפו לאירוע איתן חייא, מוטי חסין ואנשים נוספים מצדו של אברג'יל. לטענת התביעה, אנשי אלפרון החלו לרדוף אחרי מוטי חסין, שנמלט לפיצוציית "הפיסטוקייה" הסמוכה. אנשי אלפרון השיגו אותו לבסוף, ולפי כתב האישום תקפו אותו קשות. היום בבית המשפט העיד המוכר בפיצוצייה. לטענתו, הוא לא ראה דבר ממה שהתרחש במקום.

"כשהגעתי לפיצוייה להחליף את החבר שלי במשמרת, ראיתי המולה ואנשים בורחים. התכופפתי והתחבאתי, פחדתי ונכנסתי לטראומה. חוץ מזה, אני לא זוכר כלום ולא יודע מה היה שם", אמר העד.

השופט חקר את העד בעצמו

שופט השלום חנן אפרתי, שסירב לקבל את גרסת העד, טען שהוא לא מאמין שזו האמת ופתח בעצמו בחקירה נגדית. הוא שאל את העד מה בדיוק התרחש במקום, אך זה התעקש על גרסתו וחזר ואמר עשרות פעמים: "אני לא יודע, אני לא זוכר".

השופט אפרתי שאל אותו ממי הוא פוחד והציע לרוקן את האולם מהנוכחים, ביניהם האחים אלפרון. העד השיב שאינו פוחד מאיש ושאין לו סיבה לפחד, כיוון שכאמור הוא אינו יודע במה מדובר. השופט המשיך בחקירה ושאל את העד למה הוא אמר בעדותו שהוא פחד, ולמה שיקרה לו משהו אם הוא אינו יודע מה קרה במקום. העד השיב: "אני בחור כזה - פחדן, וגם התקשורת - היא משפיעה".

גם לפני המשפט סירב המוכר בפיצוצייה להעיד ואולץ למסור את עדותו רק לאחר שקיבל צו הבאה. לפני הדיון אף סירב העד להיכנס לאולם, וכשנכנס סירב לעמוד על דוכן העדים. בסופו של דבר הוא התרצה והסכים לתת את עדותו מקצה האולם.

אדם נוסף שהובא היום בצו הבאה למסור את עדותו הוא איציק אברג'יל, שהגיע לבית המשפט מוקדם בבוקר, מלווה בעשרות אנשים. בשלב מסוים, בכניסה להיכל המשפט נעמד אברג'יל עם אנשיו, כשמולם אלפרון עם אנשיו. נוכח הדרמה שצפה התובע במשפט, מנחם מזרחי, הוא ביקש לדחות את עדותו של אברג'יל ליום ראשון כדי למנוע, לדבריו, התפתחות אפשרית בין הקבוצות. כשיצא התובע מאולם הדיונים, הוא אמר בתגובה לבקשתו: "לא רציתי שיהיה פה משהו. אם הוא היה נשאר כאן, יכול היה להיות פה מלון דניאל 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully