וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפגע ביהודים בישראל וברחבי העולם"

3.4.2008 / 1:04

מספר 2 באל-קאעדה, איימן א-זוואהירי, פרסם באינטרנט הצהרה בה הוצדקו גם התקפות על יעדים האו”ם, שאותו כינה ”אויב האיסלם”. לדבריו, ”הדיווחים על מחלתו של בן-לאדן שקריים”

בכיר אל-קאעדה וסגנו של בן לאדן איימן א-זוואהירי קרא אמש (רביעי) לפגיעה ביהודים בישראל ובעולם. בהצהרה שפרסם באתר באינטרנט בתגובה לשאלות אמר זוואהירי כי "אנחנו מבטיחים לאחינו המוסלמים שנעשה ככל שביכלתנו להכות ביהודים בישראל ומחוץ לה בעזרתו ובהדרכתו של האל".

בנוסף, תיאר הארכי-טרוריסט את האו"ם כ"אויב לאיסלם ולמוסלמים", והוא הצדיק פגיעה במטות הארגון ובמשרדיו, בהתייחסו כנראה לתקיפת מטה האו"ם באלג'יריה בדצמבר האחרון, בה נהרגו 41 בני אדם ולתקיפת בניין האו"ם בבגדד ב-2003, בה נהרגו 22 בני אדם.
.
א-זוואהירי, שעל פי הערכות מסתתר ביחד עם מנהיג אל-קאעדה בן-לאדן באזורים ההררים של אפגניסטן או פקיסטן, התייחס גם לדיווחים הנוגעים למחלתו של בן-לאדן. לדבריו, בריאותו של מנהיג אל-קאעדה טובה והדיווחים אודות מחלתו הם שקריים. "מצב בריאותו של שייח אוסמה בן לאדן הוא טוב" אמר א-זוואהירי, "חורשי הרעה תמיד מנסים להפיץ שמועות שקריות על כך שהוא חולה".

בתחילת השבוע פרסם א-זוואהירי באינטרנט קלטת שמע, שבה קרא "לפגוע באינטרסים של היהודים והאמריקאים בכל מקום, בדיוק כפי שהם פוגעים בנו בכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully