וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לברק: "בוא נלך בדרך משותפת"

ספי קרופסקי

2.4.2008 / 21:40

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר קרא לפיוס במפלגה: "אין אהבה ביני לבין אהוד, אבל במפלגה לא באים לחפש אהבות". ח"כ סנה: "לא זכורים לי כימים הרעים האלה"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

כ-200 אנשים התכנסו היום (רביעי) בבית מפלגת העבודה בתל אביב כדי להביע תמיכה ביו"ר המפלגה לשעבר עמיר פרץ, על רקע המתיחות האחרונה במפלגה בינו לבין יו"ר המפלגה הנוכחי אהוד ברק. פרץ פנה במסר פייסני ליו"ר ברק, ואמר "אם אתה רוצה שיתוף פעולה איתנו למען מדינת ישראל, נשמח לכך. אך אם אתה רוצה שיתוף למען אג'נדה אישית, אנחנו לא איתך". פרץ פנה לברק בהצעה "בוא נקבע אג'נדה משותפת ונלך ביחד למען עתידה של המדינה".

"אין אהבה אישית ביני לבין אהוד", המשיך פרץ, "אבל במפלגה לא באים לחפש אהבות אלא באים לחפש דרך משותפת. אני פונה לאהוד ואומר לו - בוא נעשה הכל כדי שמפלגת העבודה לא תהיה אבן רחיים".

בין היתר הגיעו להביע תמיכה בכנס שר התרבות והמדע ראלב מג'אדלה וחברי הכנסת יורם מרציאנו ואפרים סנה. באשר למתיחות במפלגה בימים האחרונים אמר סנה, כי "אין טעם לכסות על המציאות הלא נעימה. מפלגת העבודה נמצאת במשבר עמוק מאוד. 20 שנה אני חבר במפלגה ולא זכורים לי כימים הרעים האלה".

ח"כ מרציאנו פנה אל הנהגת מפלגת העבודה, ואמר "תקופה לא קלה עוברת עלינו. אם אנשים יראו לנו את הדרך החוצה, לא תהיה דרך אמיתית למפלגה". השר מג'אדלה אמר: "אני רוצה להאמין שהיו"ר ברק וחברי המפלגה יחבקו את המחנה החברתי הזה, כדי שתישאר למפלגה דרך חברתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully