וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משפחת אבוטבול נעצר בחשד לתקיפת שוטר

נתיב נחמני

2.4.2008 / 18:27

בן המשפחה המוכרת מנתניה נעצר עם חברו בחשד שנגח בראשו של שוטר שרשם לו דו"ח. עורכת דינו: "הוא נעצר רק בגלל הייחוס המשפחתי"

אביב אבוטבול, בן 24, בן למשפחה המוכרת מנתניה, נעצר היום (רביעי) יחד עם חברו בחשד לתקיפת שוטר שרשם להם דו"ח תנועה. במהלך היום נסעו אביב וחברו לאזור התעשייה של העיר. לטענת המשטרה, שני שוטרי תנועה שעסקו בכתיבת דו"חות באזור עצרו את השניים, מכיוון שלא חגרו חגורות בטיחות.

על פי החשד, בין השנים לבין השוטרים התפתח ויכוח, במהלכו נגח אבוטבול בראשו של שוטר, וכתוצאה מכל פצע אותו באורח קל. מפקד משטרת נתניה ניצב משנה רון גרטנר סיפר לוואלה! חדשות, כי בשלב זה השוטרים הזעיקו תגבורות ועצרו את החשודים. לאחר מכן פינה עצמו השוטר לבית החולים "לניאדו" בעיר, לבדיקת מצבו.

עורכת הדין של משפחת אבוטבול, רויטל סוויד, אמרה לוואלה! חדשות כי אביב כלל לא נהג במכונית, וכי האירוע הסתבך כאשר יצא מהרכב לעבר השוטרים והזדהה בשמו. לטענת סוויד, אחד השוטרים לא האמין לו כאשר הזדהה, מכיוון שלא נשא תעודת זהות.

"השוטר אמר לשניים 'עוד מילה אחת וארשום לכם שני דו"חות', והתקרב לאביב בצורה מאיימת", אמרה סוויד. "טענת המשטרה מופרכת. מרשי לא תקף את השוטר. נהפוך הוא - השוטר הוא זה שניגש למרשי. מרשי לא ביצע עבירת תנועה ולא שום עבירה אחרת, על כן לא היתה לו שום סיבה ומניע לתקוף את השוטר. אין ספק כי מעצרו של מרשי הנו אך ורק בגלל הייחוס המשפחתי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully