וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקיין מאשים את האמריקאים בציניות

2.4.2008 / 15:38

לדברי המועמד הרפובליקני לנשיאות, לאמריקאים רבים לא אכפת מערכים. "עבור חלקנו, הבחירה החופשית מסתכמת באיזה קפה לרכוש"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ג'ון מקיין סבור כי אמריקאים רבים ציניים מדי ובעיניהם הגדרת החופש היא "הזכות לבחור בין מותגי קפה מתחרים". על האמריקאים לתרום בחזרה לחברה בה הם חיים, אמר היום (רביעי) מקיין.

זהו אחד המסרים שיעביר מאוחר יותר היום בנאומו מקיין, במהלך ביקורו באקדמיה היוקרתית באנאפוליס להכשרת קצינים לצי המלחמתי, המוסד בו למד מקיין וסיים, למרבה בושה, באחד המקומות התחתונים בכיתה. מקיין בן ה-71, שעשוי להיות הנשיא המבוגר ביותר בתולדות ארצות הברית בכהונה ראשונה, צפוי לטעון כי על האמריקאים להירתם למטרה גדולה יותר – להתגייס לצבא, לעזור לרעבים או לעבוד במשרד ממשלתי כלשהו. "לאמריקאים רבים לא אכפת מהערכים בהם דוגלת המדינה", יאמר שבוי מלחמת וייטנאם לשעבר.

מצב זה נגרם בחלקו, לדבריו של מקיין, בשל הסיבה שיש אנשים הסובלים מהמשבר הכלכלי בעוד אחרים גורפים רווחים חסרי תקדים. מקיין כמעט כינה את האמריקאים "מפונקים". לדבריו, הקלות הבלתי נסבלת של ההתעשרות הובילה את התושבים למסקנה השגויה כי אמריקה והערכים בהן היא דוגלת אינם חשובים לאיכות החיים.

ספקנות היא תכונה בריאה, אך "כאשר ספקנות הופכת לציניות, הציפיות שלנו מהממשלה מונמכות לרמה של מתן שירותים בלבד. עבור חלק מהאמריקאים, הזכות לבחירה חופשית מסתכמת באיזה סוג קפה לרכוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully